تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری تا ۲۵ تیر تمدید شد

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان دکتری و به منظور پوشش حداکثری متقاضیان، مهلت ثبت نام وام ویژه دانشجویان دکتری تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.

وی افزود: تا امروز حدود ۱۵ هزار نفر از دانشجویان دکتری برای دریافت این وام ثبت‌نام کرده اند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته این وام به تمام دانشجویان متقاضی پرداخت خواهد شد.

یزدان مهر با اشاره به روند پرداخت وام ویژه دکتری گفت: همانطور که قبلا اعلام کردیم به محض تایید و ارسال لیست متقاضیان توسط دانشگاه مربوطه مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف ۱۵ روز وام پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: تاکنون تعدادی لیست مربوط به وام تحصیلی دکتری به این صندوق ارسال شده که تا پایان همین هفته به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآور شد: میزان وام ویژه دکتری از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سال ۹۳ به ۱۱۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده و تمهیداتی در صندوق رفاه دانشجویان اندیشیده شده که براساس آن به تمام متقاضیان وام تعلق می‌گیرد، بنابراین جای نگرانی از سوی دانشجویان دکتری وجود ندارد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری تا ۲۵ تیر تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..