تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعامل فراکسیون امید و نمایندگان ولایی با دولت در انتخاب کابینه دوازدهم

تعامل فراکسیون امید و نمایندگان ولایی با دولت در انتخاب کابینه دوازدهم

بهرام پارسایی اظهار کرد: جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید برای بررسی نحوه تعامل با دولت در انتخاب کابینه دوازدهم صبح امروز (یکشنبه) پیش از جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و حول محور نحوه تعامل با دولت برای انتخاب کابینه بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: در این جلسه اعضای فراکسیون نظر خود را ارائه کردند. همه اعضا در اینکه انتخاب کابینه حق دولت است اتفاق نظر داشتند. فراکسیون امید به عنوان فراکسیونی که همه اعضای آن در انتخابات همراه دولت بوده خواهان موفقیت دولت هستند و در همین راستا نظرات پیشنهادی و مشورتی خود را دراختیار دولت قرار خواهند داد.

پارسایی همچنین با بیان اینکه فراکسیون در این زمینه با بدنه دولت ارتباطاتی داشته، یادآور شد: کارگروه متشکل از بنده، آقایان وکیلی، حضرتی، حسین زاده و تابش که برای بررسی نحوه تعامل با دولت در انتخاب کابینه تشکیل شده قرار است نظر همه اعضا را در این زمینه بگیرد و جمع بندی نظر فراکسیون را به دولت انتقال دهد.

همکاری فراکسیون ولایی با دولت در رای اعتماد به وزرا

همچنین مهر نوشت:

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی دلیل اصلی استقلال این فراکسیون را اتخاذ تصمیمات قوی تر خواند و گفت: در موضوع رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم فراکسیون با دولت تعامل خواهد کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در خصوص دلیل اعلام استقلال فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: عملکرد مجلس در طول یکسال گذشته کارنامه ای دارد که در منظر مردم قرار دارد مردم در مورد این کارنامه از ما سئوالاتی می پرسند که پاسخگویی به آنها برای ما سخت است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم به ما می گویند شما فراکسیون اکثریت هستید چرا در مورد رای اعتماد به وزرا و استیضاح وزیر راه و شهرسازی این تصمیم گرفته شد. پاسخگویی به مردم مشکل است و حق دارند که قانع نشوند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی در اتخاذ تصمیمات دچار مشکل بود. در بسیاری از موارد ممکن بود نظر فراکسیون مستقلان با فراکسیون امید همراه باشد و این امر موجب بروز مشکلاتی در اتخاذ تصمیمات در فراکسیون ولایت می شد.

وی تصریح کرد: فراکسیون ما قدرت تصمیم گیری نداشت چون گرفتار فراکسیون ولایت بود که باید در آن جا تصمیمات مهم اتخاذ شود زمانی که در فراکسیون ولایت برای تصمیم گیری جمع می شدیم نظرات متنوع و گوناگونی وجود داشت بنابر این علی رغم گذشت ۶ ماه از تاسیس فراکسیون نمایندگان ولایی نتوانستیم تصمیم قابل توجهی اتخاذ کنیم.

حاجی بابایی با اشاره به خلف وعده های فراکسیون مستقلان علی رغم تفاهم با فراکسیون نمایندگان ولایی در برخی موارد گفت: اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی به شدت به هیات رئیسه فراکسیون معترض بودند متاسفانه تفاهماتی که با فراکسیون مستقلان انجام می شد آنها عمدتا برعکس تفاهم عمل می کردند بنابراین دوستان در شورای مرکزی خواستار استقلال فراکسیون نمایندگان ولایی شدند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: نمایندگان معتقد بودند فراکسیون نمایندگان ولایی رسالت سنگینی در برابر مطالبات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم دارد با اجماع اعضای کمیسیون تصمیم به اصلاح اساسنامه فراکسیون نمایندگان ولایی گرفتیم تا بتوانیم تصمیمات قوی تری اتخاذ کنیم.

وی تاکید کرد: کمیته های مختلف و توانمندی در فراکسیون شکل گرفته است و در موضوع رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم فراکسیون با دولت تعامل خواهد کرد.

29219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعامل فراکسیون امید و نمایندگان ولایی با دولت در انتخاب کابینه دوازدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..