تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاآرتص: مذاکرات فشرده اسرائیل و حماس برای تبادل زندانیان

روزنامه هاآرتص نوشت: اسرائیل و حماس مذاکرات فشرده‌ای برای تبادل زندانیان در قاهره انجام می‌دهند.

 رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مشغول مذاکرات فشرده‌ای برای تبادل زندانیان هستند.

برخی منابع فلسطینی به این روزنامه گفتند مذاکرات تبادل اسرای فلسطینی با صهیونیست‌ها توسط مقامات اطلاعاتی دولت مصر و «محمد دهلان» عضو سابق جنبش فتح میانجی‌گری شده است.

هاآرتص همچنین نوشت منابع امنیتی در اسرائیل نیز ضمن تایید انجام مذاکرات، می‌گویند پیشرفت‌هایی در موضوع انجام شده ولی آنچه که رسانه‌های عربی گزارش می‌دهند خوش‌بینی بیش از حد است.

گفته می‌شود 2 صهیونیست در نوار غزه مفقود شده‌اند اما این روزنامه اذعان کرد شواهد قطعی از زندانی بودن آنها در دست حماس، وجود ندارد.

هاآرتص به نقل از دو منبع فلسطینی در غزه و کرانه باختری نوشت: «حماس خواستار راهایی زندانی‌های فلسطینی است که ابتدا تحت توافق شیلعات آزاد شده بودند اما در سال 2014 مجددا دستگیر شدند.اسرائیل هم تمایل دارد درباره آزادی 27 نفر از آنها مذاکره کند.»

طبق گفته این منابع، مذاکرات هم‌اکنون توسط هیئتی از حماس در قاهره انجام می‌شود که پس از سفر «یحیی سنوار» رئیس جدید دفتر سیاسی حماس به مصر، تسریع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاآرتص: مذاکرات فشرده اسرائیل و حماس برای تبادل زندانیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..