تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه قهرمان ليگ جهانى ٢٠١٧ شد/ ناكامى برزيلى ها در خانه

فرانسه قهرمان ليگ جهانى ٢٠١٧ شد/ ناكامى برزيلى ها در خانهبه گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پرونده رقابت هاى ليگ جهانى واليبال در سال ٢٠١٧ با قهرمانى تيم واليبال مردان فرانسه بسته شد.


در نبرد فينال و نهايى اين مسابقات 2 تيم برزيل و فرانسه كه به ترتيب با پيروزى مقابل آمريكا و كانادا فيناليست شده بودند، مقابل هم به ميدان رفتند.


در پايان اين نبرد پاياپاى كه ٥ ست به طول انجاميد، تيم ملى واليبال فرانسه موفق شد برزيل را ٣ بر ٢ شكست داده و قهرمان ليگ جهانى ٢٠١٧ لقب بگيرد.


فرانسوى ها در حالى به اين مقام رسيدند كه قهرمان المپيک ٢٠١٦ ريو را ، آن هم در خانه شكست دادند.


در ديدار رده بندى اين مسابقات نيز دو تيم كانادا و آمريكا با هم ديدار كردند كه در پايان شاگردان استفان انتيگا در تيم كانادا با حساب ٣ بر يك موفق به شكست تيم آمريكا و كسب سكوى سوم اين مسابقات شد.


بر اين اساس رقابت هاى ليگ جهانى ٢٠١٧ واليبال، با كسب مدال طلا براى فرانسه، مدال نقره براى برزيل و مدال برنز براى تيم ملى كانادا به پايان رسيد.


انتهاى پيام/

قهرمان المپیک در خانه شکست خورد و نایب قهرمان لیگ جهانی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه قهرمان ليگ جهانى ٢٠١٧ شد/ ناكامى برزيلى ها در خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..