تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشوی کوچک، صدای استقلالی‌ها را درآورد!

کد خبر: ۵۶۲۶۶۲

۱۸  بازدید

ستاره کم سن و سال تیم فوتبال استقلال این روز‌ها در تمرینات نمایش خوبی دارد و البته صدای برخی از بازیکنان را در آورده است.

خبرگزاری میزان: مهدی قائدی یکی از کم سن و سال‌ترین بازیکنان فصل آینده لیگ برتر خواهد بود؛ بازیکنی که استقلال برای جذب او با چند تیم دیگر لیگ برتری رقابت کرد.

این بازیکن 18 ساله با وجود جثه کوچکی که دارد در تمرینات استقلال نمایش خوبی داشته است. نکته جالب اما دریبل‌های این بازیکن است.
 
پیش از این، علیرضا منصوریان چند بار با این بازیکن که لقب «باشوی کوچک» را دارد، صحبت کرده اما دریبل‌زنی قائدی صدای سایر بازیکنان را هم در آورده تا باز هم سرمربی استقلال از این بازیکن بخواهد مراعات بازیکنان بزرگتر از خود را کند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشوی کوچک، صدای استقلالی‌ها را درآورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..