تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«جپاروف» فردا به اردوی استقلال اضافه می‌شود

کد خبر: ۵۶۲۶۳۸

۴۷۱۶  بازدید

«سرور جپاروف» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال با این تیم توافق رسید و به احتمال زیاد فردا به اردوی این تیم در ارمنستان اضافه می‌شود.

خبرگزاری مهر: سرور جپاروف ملی پوش ازبکستانی تحت قرارداد تیم فوتبال استقلال، پس از مدتها کش و قوس روز گذشته به همراه مدیر برنامه ایرانی‌اش بار دیگر با مدیر نقل و انتقالات استقلال پای میز مذاکره نشست و مذاکراتی جدید را با استقلالی‌ها انجام داد. مذاکرات مبسوط این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش با استقلالی‌ها منجر به توافقات مجدد بین آنها شد و با توجه به قرارداد قبلی که جپاروف با استقلال داشت، به نظر می رسد قطعا این بازیکن فصل آینده با این تیم همراه باشد.

اگر اتفاق خاصی روی ندهد، سرور جپاروف تا فردا خود را در اردوی ارمنستان به کادر فنی استقلال معرفی کرده و در تمرینات آماده سازی این تیم شرکت می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««جپاروف» فردا به اردوی استقلال اضافه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..