تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور 

زندگی فوتبالیست هاي مشهور جهان این روزها اتفاقات دیدنی و غوغایی رو تجربه میکند، از رونالدو و دوقلوهایش گرفته تا عروسی مسی. زندگی عجیب فوتبالیست هاي مشهور که اکثر انها الگوی جوانان میباشند ولی زندگی انها خلاف رسم و اخلاق میباشد متاسفانه جوانان جوامع گوناگون آن ها را الگوی زندگی خود قرار می‌دهند.

زندگی عجیب فوتبالیست هاي مشهور

فوتبالیست ها با محبوبیتی که دارند میتوانند تاثیر گذاری زیادیدر موارد گوناگون به وجود بیاورند. اما انچه که در ادامه می‌آید بدترین الگوها برای جوانان میباشند،ستاره هایي که میزان محبوبیت آن ها در جهان بسیار چندان هست. اما چگونه سوپراستارهای محبوب ماتبدیل به الگوهایی بد برای جوانان تبدیل شدند؟

لیونل مسی و ازدواج دیرهنگام!

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور

باورش سخت هست، فوتبالیستی که مدام در کارهای خیریه حضوری پررنگی دارد و مرد منزل و خانواده محسوب می‌شود چگونه میتواند الگوی بدی برای جوانان باشد؟! پاسخ به این سوال به نحوهازدواج او برمی گردد. او بیش از هفت سال با همسر کنونی اش یعنی آنتونیا روکوزو زندگی کرد،

دو مرتبه بچه دار شد و پس از این مدت یادش افتاد که باید با مادر بچه هایش ازدواج کند. مسلما مسی ناخواسته ترویج دهنده فرهنگی هست که در تمامی آیین ها به شدت از آن نهی میشود.او بعنوان یک فوق ستاره و مردی که از نظر بسیاری بهترین فوتبالیست تاریخ هست می توانستالگوی بهتری برای جوانان باشد.

کریستیانو رونالدو و پایین آوردن ارزش خانواده

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور

انتقاد از رونالدو اکثر هست. او سه بار به روش «رحم جایگزین» بچه دار شده هست. مادر فرزنداناو مشخص نیست. او بدون این که به ازدواج و تشکیل خانواده فکر کند به آزمایشگاه هاي پیشرفتهژنتیک در فلوریدای کشور آمریکا سفارش می‌دهد تا با بهره گیری از اسپرم او و تخمک زنی که هرگز مشخصنمی شود کیست

و چه هویتی دارد بچه بسازند! او به تازگی صاحب دوقلویی شده هست کهبا همین روش و رحم اجاره اي متولد شده اند. رونالدو حالا بعنوان کسی شناخته می شودکه ارزش خانواده را نمی فهمد و گرچه ارزش هاي مادر بودن را پایین می آورد. برای او فقط بچه مهم استو ناخواسته ترویج گر این هست که مادر اهمیتی ندارد.

ماریو بالوتلی همچنان پسر بد فوتبال

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور

 به گزارش پارس ناز درمورد این فوتبالیست بی بند و بار ایتالیایی که الان برای نیس فرانسه بازی میکند بارها شنیده ایم.او به علت جنجال هاي بی پایانش بعنوان پسر بد فوتبال شناخته میشود. از هر لحاظی که فکرشرا بکنید ماریو الگوی بدی برای جوانان هست، از سبک زندگی لاکچری گرفته تا حتی لباس پوشیدنش. متاسفانه او مدت ها از زیر بار پذیرفتن دختری که حاصل ارتباط او با یک مدل ایتالیایی بود خودداری می‌کرد

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور

و در نهایت با آزمایش DNA همۀ چیز مشخص شد. مادر آن دختر نیز به تلافی اینکار ماریو تا مدت هااجازه ملاقات بین پدر و دختر را نمی داد. ماریو گرچه علاقه زیادی هم برای به رخ کشیدن ثروتش دارد،چیزی که در تمامی فرهنگ و آیین ها به شدت نهی شده هست.

نیمار و همۀ بی بند و باری هایش

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور

زندگی فوتبالیست ها،نکات خصوصی زندگی فوتبالیست ها،زندگی نیمار و دوست دخترش،مسی و همسرش،رونالدو و دوقلوهایش

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور

او محبوب هست و گلزن. اما متاسفانه نیمار نیز در دایره بی اخلاق هاي فوتبال جای می‌گیرد.او شیوه اي کاملا بر مبنای بی بند و باری در پیش گرفته و مدام با دختران زیادی ارتباط برقرار می‌کند.پس از مدتی ارتباط خود را با یک دختر به هم میزند و به سراغ دیگری میرود. مسلما چنین کسینمی تواند الگوی خوبی از لحاظ شخصی برای جوانان باشد.

نیمار آخرین بار با یک هنرپیشه و مدل ارتباط داشت. نکته بسیار مهم این هست که او علاقه زیادیبرای ارتباط با مدلهای معروف دارد.نیمار ۲۵ ساله خود پدر یک پسر شش ساله هست. در زمان تولد این پسر نیمار اعلام کرد برنامه ایبرای ازدواج با مادر پسرش ندارد. داوی لوکا پسر نیمار همین حالا نزد مادرش زندگی می‌کند.

جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال در زندگی خصوصی فوتبالیست های مشهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..