تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶ مرداد؛ رونمایی از محصولات فولکس واگن در ایران

 ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس واگن در ایران اولین سری از خودروهای وارداتی این خودروساز برجسته آلمانی را در ۱۶ مردادماه رونمایی خواهد کرد.

مهرزاد فردوس، مدیرعامل گروه صنعتی ماموت، در حاشیه همایش روز ملی صنعت و معدن با اشاره به این نکته که در ۱۶ مردادماه به صورت رسمی از اولین محصولات فولکس واگن در ایران رونمایی خواهد شد، اعلام کرد:

بازار خودروی ایران به واسطه افزایش انتظارات خریداران از کیفیت خودروهای عرضه شده در حال تغییر است. امروزه تمایل مردم به استفاده از خودروهای همگام با محیط زیست و مدرن با امکانات رفاهی امنیتی بالا و مصرف سوخت پایین روزبه‌روز درحال افزایش است.

مقاله‌های مرتبط:

وی با اشاره به این مطلب که همکاری ماموت خودرو و غول خودروسازی آلمان، فولکس واگن، موجب ایجاد تحول هرچه بیشتر در صنعت خودروسازی داخلی و در نتیجه حرکت در مسیر انتخاب هوشمندانه وسایل نقلیه و ارائه راهکارهای مدرن در حوزه حمل و نقل خواهد شد، اذعان داشت:

نام گروه صنعتی ماموت خودرو هم اکنون به صورت رسمی در سایت فولکس واگن درج شده است و بدین ترتیب ما به عنوان نماینده قانونی و رسمی این خودروساز برجسته جهانی در ایران به شمار می‌آییم.  

 طبق شنیده‌ها، ماموت خودرو با عرضه مدل‌های نسبتا گران‌قیمت پاسات و تیگوآن کار خود را به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران آغاز خواهد کرد. همچنین مونتاژ خودروی هاچبک و. اقتصادی پولو به عنوان اولین محصول فولکس واگن که در داخل کشور و با همکاری قطعه‌سازان داخلی تولید می‌شود، به زودی در کارخانه هشتگرد گروه صنعتی ماموت خودرو آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود نمونه‌های وارداتی پاسات و تیگوآن، به ترتیب با قیمت‌های بیش از ۱۷۰ و ۲۲۰ میلیون تومان روانه بازار داخلی کشور شوند. 


باید منتظر ماند و دید محصولات این خودروساز آلمانی در ایران در چه محدوده قیمتی روانه بازار داخلی کشور می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶ مرداد؛ رونمایی از محصولات فولکس واگن در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..