تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مظلومیت کودکان یمن ادامه دارد/ تصویری از شهادت کودک یک ساله در میان آوار

مظلومیت کودکان یمن ادامه دارد/ تصویری از شهادت کودک یک ساله در میان آواربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر کسی پوشیده نیست، توان کودکان یمن برای ایستادگی در جنگ و تحمل سختی‌ها، کمتر از آن چیزی است که در تخیلات آل سعود برای اشغال این کشور می‌گذرد. جنگنده‌های عربستان سعودی در حالی شب و روز شهرهای یمن را بمباران می‌کنند که بنابر اعلام یونیسف، بیش از سه هزار کودک یمنی در بمباران سعودی‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

کودک یک ساله همراه اعضای خانواده‌اش به شهادت می‌رسد و جسد او میان آوار خانه‌ای مخروبه دیده می‌شود، بدون آن که رسانه های غربی کلمه‌ای از آنها بگویند، سکوت کر کننده‌ای که کاربران شبکه های اجتماعی را به اعتراض وا داشته؛ کاربران با انتشار تصویری از شهادت کودک یک ساله در میان آوار نوشتند: تصور کنید موهای این کودک بور و چشمانش رنگی بود!

 مظلومیت کودکان یمن ادامه دارد/ تصویری از شهادت کودک یک ساله در میان آوار

انتهای پیام/

جنگ یمن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مظلومیت کودکان یمن ادامه دارد/ تصویری از شهادت کودک یک ساله در میان آوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..