تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز؛ چشیدن طعم شیرین آزادی برای ۲۳ زندانی گلستانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ علیرضا رضوانی افزود: خیران با علم به نوع جرم این زندانیان جهت آزادی آنها اقدام کردند که در این مرحله 183میلیون تومان توسط خیران کمک شد.


وی اضافه کرد:از ابتدای ماه رمضان که رییس سازمان زندانها بحث آزادی زندانیان جرایم عمد را در برنامه ماه عسل مطرح کرد کمکهای زیادی از سوی مردم صورت گرفت که در مرحله قبل نیز 20 زندانی جرایم عمد با هزینه 114 میلیون تومان از زندانهای گلستان آزاد شدند.


رضوانی با اشاره به اینکه آزادی زندانیان برنامه ماه عسل که فقط مربوط به زندانیان جرایم عمد می باشد با ستاد دیه که مشمول آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی است تفاوت دارد اضافه کرد:طی این دو مرحله در مجموع 43 زندانی جرایم عمد با هزینه 297 میلیون تومان از زندانهای استان آزاد شده اند.

انتهای پیام / ا

کمک ماه عسل به آزادی ۲۰ زندانی گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز؛ چشیدن طعم شیرین آزادی برای ۲۳ زندانی گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..