تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز برداشت کلزا از سطح یک هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی آبیک

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1144417

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از شروع عملیات برداشت کلزا از سطح یک هزار و 883 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن لطفی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک اظهار کرد: با آغاز فصل برداشت و همچنین خسارت ناشی از تنش خشکی و سرمازدگی، پیش بینی می شود، حدود ۳ هزا رو ۵۰۰ تن محصول کلزا از این میزان اراضی زیر کشت برداشت شود .

وی اضافه کرد:این میزان سطح زیر کشت کلزا در سال زراعی جاری نسبت به سال قبل سه برابر افزایش داشته است .
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک به اقدامات انجام شده در راستای تشویق و ترغیب کشاورزان به کشت محصول کلزا اشاره کرد و تصریح کرد : طی یک فرایند دو ساله و با معرفی بذور جدید با عملکرد بالا در قالب مزارع نمایشی، سایت های الگویی ، فعالیتهای آموزشی و استفاده از دو سوم بذر مصرفی در سال زراعی جاری از ارقام هیبرید و جدید از برنامه های انجام شده این مدیریت در راستای توسعه کشت محصول کلزا برشمرد .
لطفی یاد آور شد : در سال زراعی جاری یک هزار و ۸۸۳ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان توسط ۴۰۶ بهره بردار به کشت کلزا اختصاص یافته است .
وی در پایان خاطر نشان کرد :رضایت کشاورزان از فرایند خرید محصول کلزا یکی از عوامل استقبال بهره برداران از کشت کلزا در این شهرستان است .
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز برداشت کلزا از سطح یک هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..