تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریست‌ها آرامش جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته‌اند

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1144404

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: ما برای امنیت ایران اسلامی در خاک سوریه و عراق با داعش مبارزه می‌کنیم، زیرا تروریست‌ها آرامش جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ همزمان با چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم عصمت‌ شکوهی و سالگرد شهادت گل‌محمد غلامی از شهدای تیپ فاطمیون، یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین  برگزار شد. 


این یادواره، با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهر سگزآباد برپا شد. 

در این یادواره سردار عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و همواره باید از آن حراست کرد، گفت: این مهم از مهمترین اهداف شهدا بود، امروز وظیفه ماست که ادامه‌دهنده راه آنها باشیم. 

وی افزود: ما برای امنیت ایران اسلامی در خاک سوریه و عراق با داعش مبارزه می‌کنیم، زیرا تروریست‌ها آرامش جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفتند. 

این مسئول با اشاره به حضور داوطلبانه نیروهای بسیج، سپاه و ارتش در سوریه و عراق ابراز کرد: تاکنون هیچ رزمنده‌ای با اجبار به نبرد تکفیری‌ها نرفته و همه خودجوش و با اراده‌ی خودشان بوده است. 

در این مراسم معنوی، حاج علی فرمانی از مداحان در رثای مدافعان حرم و اهل‌بیت(ع) مدیحه‌سرایی کرد و سپس فاطمه چگینی فرزند شهید مدافع حرم مفقودالاثر الیاس چگینی دکلمه‌ای را خطاب به پدر شهیدش قرائت نمود. 

در پایان مراسم، مدعوین در گلزار شهدای سگزآباد حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای آنها ادای احترام کرد. 

گفتنی است؛ در این مراسم مسئولان از جمله حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه شهر بویین‌زهرا، بهاءالدین آقاحسینی امام جمعه شهر سگزآباد، حسین ساروخانی رییس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا و جمعی از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریست‌ها آرامش جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..