تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادغام چهار اتحادیه اصناف در استان زنجان/ تجلیل از بانوان محجبه بازار و اصناف در هفته حجاب و عفاف

ساعت: 15:41 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1144110

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: چهار اتحادیه تولید کنندگان پوشاک و البسه، خیاطان زنانه، مردانه، جوراب بافان و تریکو ادغام شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه های هفته حجاب و عفاف از سوی سازمان بسیج اصناف در سال جاری برگزار می شود.

وی تجلیل از بانوان محجبه در حوزه اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی را از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: این برنامه روز سه‌شنبه 20 تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان از حضور بانوان محجبه در مراسم مدافعان حریم خانواده در روز 21 تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

حیدری با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی و تهیه و چاپ پوستر با موضوع و مفاهیم عفاف و حجاب، فضاسازی محیط شهری از سوی اتحادیه چاپخانه داران از برنامه های پیش بینی شده در این زمینه است،بیان داشت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی با استفاده از اتحادیه‌های امور صنفی، اتاق بازرگانی نیز در این هفته مورد توجه است.

وی با اشاره به ادغام چهار اتحادیه تولید کنندگان پوشاک و البسه، خیاطان زنانه، مردانه، جوراب بافان و تریکو ،بیان داشت:این چهار اتحادیه در قالب تولید کنندگان پوشاک و البسه ساماندهی شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه نشست تخصصی حجاب و عفاف روز 19 تیرماه سال جاری از ساعت 10 صبح در محل تکیه سید فتاح برگزار می شود،افزود: ایستگاه صلواتی نیز روز چهارشنبه از سوی بسیج اصناف در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

وی از حضور بانوان شاغل در اصناف و بازار در مراسم زیارت عاشورا در روز 22 تیرماه سال جاری در مسجد جامع زنجان خبر داد و گفت: در شهرستان های استان نیز برنامه های متنوعی در این زمینه برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه تجلیل از خواهران و مادران نمونه شهرستان ابهر،برگزاری ایستگاه صلوانی و برگزاری نشست های روشنگری از برنامه های اصناف در هفته حجاب و عفاف در ابهر است، گفت: در شهرستان خدابنده نیز تقدیر از بانوان اصناف و بازار برگزار می شود.

حیدری بیان داشت: در شهرستان ماهنشان نیز حضور در محل کار بانوان محجبه و تقدیر از این افراد،برگزاری همایش طلایه داران حجاب و عفاف و حضور اسناف و بازاران در نماز جمعه از برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادغام چهار اتحادیه اصناف در استان زنجان/ تجلیل از بانوان محجبه بازار و اصناف در هفته حجاب و عفاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..