تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فعالیت پایگاههای تابستانی و طرح هجرت ۳ در شهرستان خدابنده+تصاویر

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1144182

مراسم افتتاح پایگاههای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و طرح هجرت۳ در شهرستان خدابنده بر گزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز مراسم افتتاح پایگاههای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و طرح هجرت۳با حضور مسئولان بسیج سپاه  و آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در دبستان شهدای والفجر،شهید محلاتی و دبیرستان امام خمینی(ره)شهر گرماب برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر گرماب در مراسم افتتاحیه طرح هجرت۳ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز با گذشت زمان از پیروزی انقلاب ،حرکت های بزرگ و ارزشمندی در راستای سازندگی و استقلال کشور در عرصه های مختلف صورت گرفته و این امر بدست توانای فرزندان بسیجی با تفکر سازندگی و روحیه بسیجی در کشور انجام گرفته است.

وی هدف از برگزاری این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، رشد و تعالی معنوی و اجتماعی دانش آموزان و حضور آنان در عرصه های فرهنگی و جهادی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و در کنار آن یکی از راهکارهای  مقابله با تهدیدات نرم دشمنان عنوان کرد.

امام جمعه گرماب افزود: مشارکت در ساخت و ساز و بهسازی مدارس و فراهم سازی زمینه های مناسب برای فعالیت جوانان در صحنه سازندگی کشور، ایجاد فضای مناسب برای تشکیل و یادگیری فعالیت های گروهی، بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور تخصصی و سازندگی، کاهش هزینه های دولت با استفاده از طرح بسیج سازندگی از دیگر هدف های طرح هجرت ۳ است.

علی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در مراسم افتتاح پایگاههای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در دبستان شهید محلاتی در سخنانی هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: طرح هجرت می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارتهای حرفه ای با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: ۱۵ عرصه آموزشگاهی شامل ۵ آموزشگاه شهری و ۱۰ آموزشگاه روستایی با ۷۰ نفر دانش آموز در قالب اردوهای طرح هجرت ۳ با مشارکت بسیج دانش آموزی و سازندگی در تابستان سالجاری بهسازی و زیبا سازی خواهد شد که ۲۰ نفر از شرکت کنندگان را خو اهران تشکیل می دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فعالیت پایگاههای تابستانی و طرح هجرت ۳ در شهرستان خدابنده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..