تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




8 کانون فرهنگی و ورزشی در گیوی فعالیت دارد

ساعت: 14:12 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1144125

معاون آموزش و پرورش کوثر گفت: در تابستان ۹6 بیش از ۴ کانون فرهنگی هنری و ورزشی و 4 آموزشگاه پایگاه تابستانی در سطح شهرستان کوثر در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، کلاس های طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کوثری پس از تعطیلات عید سعید فطر توسط برخی از ادارات آغاز و طرح های تدارک دیده شده برای این قشر از جامعه برگزار می شود که تا به حال کمتر ادارات مرتبطی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان در سال جاری اقدام کرده اند.

معاون آموزش و پرورش شهرستان کوثر از آغاز کلاس های طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کوثری زیر نظر کانون ها و آموزشگاه های فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد.

محمد مهری، در افتتاح کلاسهای تابستانی کانون فرهنگی و تربیتی ابوذر گفت: گذران اوقات فراغت همانطوریکه متاثر از فرهنگ جامعه است در ساختار جامعه و فرهنگ نیز اثر می گذارد به مرور زمان موجبات تغییرات اجتماعی  را فراهم می آورد.

وی ادامه داد: سعی شده تا برنامه ها و فعالیت های قرآنی در اولویت طرح قرار گیرند و برای اجرای هر چه بهتر این امر، شرکت کنندگان از حضور مربیان متعهد و مجرب بهره مند شوند.

مهری افزود: در تابستان ۹6 بیش از ۴ کانون فرهنگی هنری و ورزشی و 4 آموزشگاه پایگاه تابستانی در سطح شهرستان کوثر در نظر گرفته شده که از اول تیر ماه آغاز به کار کرده اند.

به گزارش کوثرخبر، گفتنی است که کلاس های آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی از دیگر برنامه ها و طرح های تدارک دیده شده برای جوانان و نوجوانان کوثری در مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «8 کانون فرهنگی و ورزشی در گیوی فعالیت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..