تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اردوهای جهادی در مناطق زلزله زده استان از امروز

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1144255

مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی از آغاز اردوهای جهادی در مناطق زلزله زده استان از امروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک؛ عبدالله امینی فر در گفتگو با خبرنگار عصر اترک ، گفت: اردهای جهادی از امروز 17 تیرماه در استان آغاز و تا 20 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی هماهنگی های انجام شده با بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور، پنج گروه جهادی متشکل از هزار دانشجوی بسیجی از دانشگاه های امیر کبیر، صنعتی شریف، خواجه نصیر، امام صادق ( ع ) و صنعتی قم در مرداد و شهریور ماه امسال به روستاهای زلزله زده شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان اعزام می شوند.

امینی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان بسیجی مرد در زمینه های ساخت مساجد، مدارس، سرویس های بهداشتی، حمام و انبارهای علوفه دام همچنین دانشجویان بسیجی زن نیز در زمینه های تبلیغی و آموزشی در این روستا های زلزله زده خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اردوهای جهادی در مناطق زلزله زده استان از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..