تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حقوق شهروندی کم نظیر است

امین‌زاده ‌در نشست صیانت از حقوق شهروندی کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حقوق شهروندی کم نظیر است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام امین‌زاده ‌دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی عصر امروز در نشست صیانت از حقوق شهروندی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حقوق شهروندی کم نظیر و باید سراسر کشور از این دانشگاه الگو بگیرند.

وی عنوان کرد: نوبت‌دهی تلفنی، بازرسی‌ها و نظارت بر مراکز ارائه خدمت، استقرار یونیت‌های دندان‌پزشکی در مناطق محروم، نوبت‌دهی تلفنی در کلینیک‌ها، ایجاد اورژانس هوایی از جمله اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و ارائه خدمت مطلوب به مناطق کمتر برخوردار استان است.

امین‌زاده خواستار استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد شد و افزود: به طور حتم در صورت استفاده از ظرفیت این نهادها ‌می‌توان به توسعه در بخش‌های مختلف کمک کرد.

وی با بیان اینکه مردم مطالبه‌گر هستند و از بالا برنامه‌ریزی می‌شود، ادامه داد: بنابر این در یک محیط بی‌طرفانه و کارشناسانه و عالمانه به حقوق شهروندی نگاه کنیم و فرصت بازی سیاسی در این ارتباط نداریم و مردم منتظر خدمت هستند.

امین‌زاده با بیان اینکه 15 هزار پرونده در قوه قضائیه داریم افزود: طی 110 سال گذشته 11 هزار عنوان قانون داریم که تعدد قانون سبب این تعدد پرونده‌ها شده که روزانه قانون جدید به وجود می‌آید که قانون‌های قبلی را نقض می‌کند.

وی تصریح کرد: در حقوق شهروندی یک فرصت خدمت دیگری را می‌بینیم که با تاکید رئیس جمهور آن را باید در یک محیط بی طرفانه پیگیری کنیم.

انتهای پیام/ی

فرصت بازی سیاسی ‌نداریم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حقوق شهروندی کم نظیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..