تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل گرایش جوانان به مواد مخدر چیست؟/ آشنایی با عوارض «دگزامتازون» پرمصرف‌ترین داروی کشور/ وزن ایده آل برای شروع بارداری چقدر است؟/ کشف ژن عامل بروز افسردگی

دلیل گرایش جوانان به مواد مخدر چیست؟ / آشنایی با عوارض «دگزامتازون» پرمصرف‌ترین داروی کشور/ارتباط مستقیم و عجیب آلرژی با خودروی شخصی‌تان/کشف ژن عامل بروز افسردگیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

با این تکنیک‌های معجزه آسا تپش قلبتان را فوری درمان کنید
اگر هنگام استراحت ضربان قلب بالا برود، قلب خون را به بدن پمپاژ می‌کند، اما خون پمپاژ شده حاوی اکسیژن نیست که این وضعیت مرگبار است.

جولان بی‌سابقه وبا در یمن
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شیوع بی سابقه وبا در یمن گفت: تاکنون موردی از انتقال وبا به ایران گزارش نشده است.

علت گرایش جوانان به مواد مخدر
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: الگو و پروتکل‌های درمانی زنان و مردان معتاد، متفاوت است، زیرا چگونگی شروع و الگوی مصرف مواد در آنان متفاوت است.

عوارض "دگزامتازون" پرمصرف‌ترین داروی کشور را جدی بگیرید!
کارشناس کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی داروی سازمان غذا و دارو، عوارض مصرف نابجای آمپول دگزامتازون را تشریح کرد.

وزن ایده آل و مناسب برای شروع بارداری چقدر است؟
مسئول کلینیک سقط مکرر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به تاثیر وزن در ناباروری زنان گفت: شاخص توده بدنی یا BMI از حدی بالاتر یا پایین‌تر می‌تواند باروری را کاهش دهد.

با این اسموتی صندوق انرژی بدنتان را پر نگه دارید!
مصرف اسموتی معرفی شده در این قسمت انرژی شما را صد برابر می‌کند.

تمامی معلمان غیردولتی از اول مهر بیمه می‌شوند
مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی گفت: باتوجه به صراحت قانون برای بیمه کارکنان، از مهرماه امسال تمامی افراد شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی بیمه می‌شوند.

ارتباط مستقیم و عجیب آلرژی با خودروی شخصی‌تان
آلرژی فصلی به دلایل مختلفی رخ می‌دهد و برای از بین بردن آن، باید به محیط اطراف خود توجه کنید و عوامل موثربر آن را از بین ببرید.

ژن عامل بروز «افسردگی» کشف شد
افسردگی بیماری روانی است که در آن فرد احساس غم و اندوه فراوانی می‌کند به همین جهت انجام کار‌های روزانه برای این افراد دشوار می‌شود.

مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری تا ۲۵ تیر تمدید شد
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، از تمدید مهلت ثبت‌ نام وام ویژه دکتری تا ۲۵ تیرماه خبر داد.

چگونه اعتیاد به الکل را درمان کنیم؟
هیچ وقت برای ترک مواد دیگر نمی‌توان از الکل استفاده کرد؛ چرا که مصرف الکل می‌تواند به شدت فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

گرمازدگی در تابستان را با این راهکار‌ها مهار کنید
با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، دو عـــامل فعالیت بدنی شدید و طولانی مدت در هوای آزادو آب و هوای گرم و خشک باعث گرمازدگی می‌شوند.

مهمترین عامل تعریق شبانه کشف شد

تعریق شبانه یکی از عوارض جانبی معمول بسیاری از دارو‌های مصرفی است که دراین‌بین دارو‌های اعصاب و روان و ضدافسردگی بیشتر از سایرین تاثیر گذار هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل گرایش جوانان به مواد مخدر چیست؟/ آشنایی با عوارض «دگزامتازون» پرمصرف‌ترین داروی کشور/ وزن ایده آل برای شروع بارداری چقدر است؟/ کشف ژن عامل بروز افسردگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..