تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب روی ماست را دور نریزید زیرا…

آب روی ماست را دور نریزید زیرا…

نکته ای که کمتر کسی به آن توجه می کند این است که …بعضی ها مزه آب پنیر یا آب ماست را دوست ندارند، در حالیکه دیگران آن را خیلی دوست دارند. آب پنیر یا آب ماست مایعی است که ایران ناز هنگام تهیه ماست یا پنیر از شیر جوشیده و غلیظ شده تشکیل می شود و روی سطح ماست یا پنیر قرار می گیرد. در حالیکه تمام پروتئین به پنیر یا ماست منتقل می شود، مواد حیاتی در آب آن جمع می گردد.

آب ماست دارای مقادیر زیادی مواد معدنی خصوصاً کلسیم و ویتامین‌های محلول در آب مثل ویتامین ب۲ و ویتامین ب۶ است، به همین خاطر به فردی که باید چربی و پروتئین کمی مصرف کند و در مقابل به مواد معدنی و ویتامین نیاز دارد توصیه می‌شود آب ماست بیشتری مصرف کند.

آب ماست دارای مقادیر کمی پروتئین است و بدن می‌تواند به‌راحتی از این مقدار پروتئین به‌طور مطلوب استفاده کند، بنابراین برای افرادی که به‌دلیل داشتن پروتئین بالا، از خوردن شیر منع شدند، آب ماست به‌عنوان یک جایگزین مناسب توصیه می‌شود.

کسانی که از یبوست رنج می برند با خوردن آب ماست می توانند این مشکل را رفع کنند. کافی است هر روز یک لیوان آب ماست بنوشند. با نوشیدن آب ماست، اسید لاکتیک و میکروب های اسید لاکتیک موجود در آب ماست، روده را به راحتی تحریک می کند.

مصرف آب ماست، نه بار کلیه ها را سنگین می کند و نه دارای پروتئین است که در اثر تجزیه موادی تشکیل گردد که باعث چاق شدن باسن و ران و شکم گردد. کلیه ها می توانند مقادیر کم پروتئین را تحمل کنند، زیرا در صورت مصرف زیاد پروتئین مواد حاصل از تجزیه آن، فشار را در کلیه ها افزایش داده و در نهایت اجزاء تشکیل دهنده کلیه  صدمه دیده و حساس می شوند.

علاوه بر باکتریهای اسید لاکتیک موجود در آب ماست تازه، پروتئین موجود در آن به سیستم ایمنی بدن قدرت می بخشد.با رژیم محتوی آب ماست، خیلی از افراد چاق وزن خود را کم می کنند. نبودن چربی، پایین بودن کالری، و وجود ویتامین و مواد معدنی در آب ماست، بدون ایجاد کمبود مواد مغذی، لاغر شدن را تسهیل می کند. علاوه بر این، خوردن آب ماست هضم غذا را شدت می بخشد.

آب روی ماست را دور نریزید زیرا...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب روی ماست را دور نریزید زیرا…»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..