تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار متفاوت ملانیا ترامپ با پوتین در ضیافت شام +عکس

در ضیافت شام سران اجلاس گروه بیست ملانیا ترامپ و پوتین در کنار یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

تصاویر ضیافت شام سران گروه20

خانواده ترامپ از زمان حضور در کاخ سفید رفتارهای عجیبی را از خود در مجالس سیاسیون به نمایش گذاشتند. دونالد ترامپ و رفتار بخصوص با زنان دیگر  آخر کار دستش داد. دیشب پس از مذاکرات بین سران گروه20 در آلمان ضیافت شامی با حضور تمامی اعضای گروه20 انجام شد. این ضیافت شام به دور از حواشی نبود و تصویری که بیشترین بازتاب‌ها را  به خود جلب کرد نشستن ملانیا ترامپ در کنار ولادیمیر پوتین بر سر میز شام بود.

درحالی که اعضای گروه20 با همسران خود در این ضیافت شام حضور پیدا کرده بودند ملانیا ترامپ در کنار ولادیمیر پوتین نشست و گفت‌وگوی نسبتا طولانی را با یکدیگر داشتند.

انتشار تصاویر زیر بازتاب‌های گسترده‌ای را در بین رسانه‌های جهان درپی داشته است. در ادامه می‌توانید تصاویر ضیافت شام سران گروه20 و دیدار صمیمی ملانیا ترامپ و پوتین را مشاهده کنید.

6464501_595.jpg

6464298_134.jpg

6464503_585.jpg

6464502_562.jpg

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار متفاوت ملانیا ترامپ با پوتین در ضیافت شام +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..