تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر تکان دهنده از آخرین لحظات عمر عروسی که به مراسم ازدواجش می رفت

ساعت 24-یک تراژدی بسیار تلخ و تکان دهنده باعث شد که تازه عروس هرگز به مراسم ازدواجش نرسد و داماد 30 ساله را برای همیشه عزادار کند.

 به نقل از دیلی میل ، یک عروس برزیلی به نام «رز مری» با هلیکوپتری که برادرش خلبان همان هلیکوپتر بود به طرف کلیسای محل عقد می رفت. داماد 30 ساله در محراب کلیسا منتظر عروسش بود که فاجعه ای جبران نشدنی افتاد. هلیکوپتری که تازه عروس و سه سرنشین دیگر را در خود جای داده بود در 30 مایلی کلیسای محل عقد سقوط می کند و همه سرنشینان از جمله عروس نگون بخت جان می دهند.

گفته می شود دلیل سقوط این هواپیما اشتباهات خلبان بوده است.

فیلمی نیز از آخرین لحظات زندگی این عروس نگون بخت در فضای مجازی منتشر شده است. تازه عروس بدون اطلاع از سرنوشت تلخی که در انتظار او و برادرش است می گوید و می خندد اما لحظاتی بعد فاجعه ای به وقوع می پیوندد....

جام جم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر تکان دهنده از آخرین لحظات عمر عروسی که به مراسم ازدواجش می رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..