تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معافیت مالیاتی ۵ تا ۱۳ ساله برای راه اندازی واحدهای تولیدی

سرمایه گذارانی که با شرایطی خاص اقدام به راه اندازی واحدهای تولیدی کنند، ۵ تا ۱۳ سال معافیت مالیاتی دارند و همچنین برای شرکت‌های دانش بنیان تا ۱۵ سال معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

رئیس سازمان امور مالیاتی در حاشیه همایش سلامت اداری سازمان مالیاتی اعلام کرد سرمایه گذارانی که با شرایطی خاص اقدام به راه اندازی واحدهای تولیدی کنند، ۵ تا ۱۳ سال معافیت مالیاتی دارند و همچنین برای شرکت‌های دانش بنیان تا ۱۵ سال معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده است. طبق تصمیم جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی امسال مالیات بنگاه‌های کوچک و متوسط نیز بر اساس خوداظهاری آن‌ها دریافت خواهد شد.

سیدکامل تقوی‎ نژاد با اشاره به سامانه جامع مالیاتی این طرح را یکی از طرح‌های مهم اقتصادی کشور دانست که از حدود ۱۰ سال قبل شروع شده است. سید کامل تقوی نژاد این ابر پروژه را دارای ۳۲ پروژه دانست که مهمترین آنها نرم افزار این پروژه است که نسخه‌ی ابتدایی آن را خارجی‎ها نوشته‌اند و متخصصان داخلی آن را تکمیل کرده‌اند.

در حال حاضر ارائه اظهارنامه، پرداخت مالیات و اعتراضات مودیان مالیاتی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود. به گفته‎ی تقوی نژاد از اهداف این طرح ساده‌سازی، شفاف سازی و تسهیل مودیان است و طی دو سال آینده این طرح به طور کامل در تمام کشور اجرا خواهد شد.

طبق آماری که معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرده است در سال گذشته برای ۷۵۰۰ بنگاه کوچک و متوسط گواهی مالیاتی صادر شده است تا بتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند. تقوی نژاد اظهار امیدواری کرد که مثل توافق با اصناف که برای اظهارنامه یک میلیون و دویست هزار واحد صنفی، بدون رسیدگی، برگ قطعی صادر شده است برای بخش تولید هم این کار را انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معافیت مالیاتی ۵ تا ۱۳ ساله برای راه اندازی واحدهای تولیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..