تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب مدیرعامل توتال به موضوع احتمال بازگشت تحریم‌های ایران

مدیر عامل توتال درباره احتمال وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا و تأثیر آن بر قرارداد توتال با ایران، گفت: باور داریم که با توجه به عرضه گاز تولیدی در فاز ۱۱ پارس جنوبی به بازار داخلی ایران، ما در حال خدمت به توسعه این کشور هستیم و این با روح برجام همخوانی دارد.

به گزارش شمانیوز: مدیر عامل توتال درباره احتمال وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا و تأثیر آن بر قرارداد توتال با ایران، گفت: ما به مقررات بین المللی احترام می گذاریم و اگر قوانین تغییر کنند، ما باید خود را با آنها هماهنگ کنیم؛ اما باور داریم که با توجه به عرضه گاز تولیدی در فاز ۱۱ پارس جنوبی به بازار داخلی ایران، ما در حال خدمت به توسعه این کشور هستیم و این با روح برجام همخوانی دارد.

مدیر عامل شرکت فرانسوی توتال ابراز امیدواری کرد که قراردادهای اقتصادی جدید در منطقه خلیج فارس بتواند به کاهش تنش‌ها کمک کند.
به گزارش بلومبرگ انگیسی، پاتریک پویان اعلام کرد: در منطقه خاورمیانه میان مسائل اقتصادی و سیاسی تفکیک وجود دارد.
وی با اشاره به ادامه فعالیت خط لوله صادرات گاز قطر به امارات که مالکیت آن در اختیار توتال است، گفت: این خط لوله نمادی از پل اقتصادی میان دو کشور است که توتال می‌تواند ایجاد کند.
مدیر عامل توتال اعلام کرد که برای آغاز یک پروژه مشترک، به زودی به قطر سفر می‌کند و گفت: این کسب و کار ماست؛ همان طور که من هفته گذشته در تهران بودم، ممکن است در آینده به ابوظبی سفر کنم.
پویان گفت: در شرکتی همچون توتال، ما آماده‌ایم که پل بسازیم، نه دیوار؛ با توسعه اقتصادی، این بزرگترین خدمتی است که ما می‌توانیم به صلح داشته باشیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب مدیرعامل توتال به موضوع احتمال بازگشت تحریم‌های ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..