تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت

کد خبر: ۵۶۲۱۰۸

۴۲۲  بازدید

سرنوشت خلبان مشهور آملیا ارهارت و هدایتگرش فرد نونان یکی از بزرگترین اسرار حل نشده زمان ماست.

برترین ها: سرنوشت خلبان مشهور آملیا ارهارت و هدایتگرش فرد نونان یکی از بزرگترین اسرار حل نشده زمان ماست. اما عکسی که به تازگی کشف شده ممکن است کلید حل این راز در مورد سرنوشت واقعی او در آخرین تلاشش برای اینکه اولین زن خلبان جهان باشد که دور دنیا را می چرخد، باشد.

این دو نفر ۸۰ سال پیش، در دوم جولای ۱۹۳۷، در حال پرواز روی اقیانوس آرام ناپدید شدند. در آخرین ارتباط رادیویی ارهارت، او خاطرنشان کرد که آن‌ها کمبود سوخت دارند و این باعث شد مردم باورکنند که آن‌ها به احتمال زیاد در دریا سقوط کرده اند. اما شان هنری مقام سابق اف بی آی، معتقد است که تصویر زیر که لس کینی در سال ۲۰۱۲ از آرشیو ملی رونمایی شده، ثابت می‌کند که ارهارت و نونان واقعا فرود آمده اند، اما بعد توسط ژاپنی‌ها دستگیر شده اند.

این اولین بار نیست که این نظریه مطرح می‌شود، اما این اولین بار است که یک عکس این ادعا را تایید می‌کند. این عکس مردم محلی را نشان می‌دهد و ارهارت و نونان که پشت آن‌ها ایستاده اند. همچنین پشت اسکله یک کشتی جنگی ژاپنی است که چیزی شبیه به طول هواپیمای ارهارت را می‌کشد. علاوه بر این دانش آموزان محلی آن زمان اصرار داشتند که ارهارت را در اسارت دیده اند. این عکس تاریخ را کاملا تغییر می‌دهد و ثابت می‌کند که آملیا از پرواز جان سالم به در برده و در جزیره ژاپنی سایپان زندانی و سپس درگذشته است.

کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت  کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت  کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت  کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت  کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت  کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت  کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت  کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت  کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جدید درباره سرنوشت اسرارآمیز آملیا ارهارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..