تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانداران وعده‌های مناظرات را در شهرستان‌ها پیگیری کنند

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

مقیمی
فیروزکوه- قائم مقام وزیر کشور خطاب به فرمانداران گفت: شما به عنوان نماینده دولت باید از قول و قرارهای انتخابات پشتیبانی کنید و در جهت رفع خواسته و نیازهای مردم بکوشید.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، محمدحسین مقیمی در سومین نشست فرمانداران استان تهران، با بیان این که بعضی ها نمی توانند حلاوت و شیرینی و تأثیر انتخابات را بر تولید امنیت و افزایش اقتدار ملی کشور متوجه شوند، گفت: این امر مشکل خود این افراد است.

وی افزود: آنهایی که سیاست، اقتدار ملی و حضور مردم در پای صندوق های رأی را متوجه می شوند، می دانند که جمهوری اسلامی ایران، دولت و وزارت کشور چه اقدام بزرگی انجام داده است، در رابطه با اعتراضات انتخابات شوراها نیز به همه اعتراضات به طور کامل رسیدگی شد و سلامت و نتایج انتخابات تأیید شد.

قائم مقام وزیر کشور، گفت: این افتخار و حلاوت و شیرینی آنقدر مهم است که حرف هایی که علیه آن گفته می شود بی ارزش و قابل توجه نیست، چرا که آنها می خواهند این کار بزرگ شما را کم بها و کم ارزش جلوه دهند و زیر سوال ببرند.

وی با بیان این که حرف ما آن نیست که چه کسی رأی آورده و چه کسی رأی نیاورده و چه کسی بازنده است، این مسأله نیست، اضافه کرد: این کار باارزش ، پاسداری از خون شهداء و اندیشه های امام(ره) و عمل به فرمایشات و نظرات مقام معظم رهبری بود، مهم آن است که انتخابات قانونمند و با حضور حداکثری مردم و رعایت مر قانون و با حفاظت و پاسداری از رأی مردم به خوبی برگزار شده است.

مقیمی با اشاره به این که هیچ گروه و حزب و کشوری نمی تواند بر انتخابات ما ایراد بگیرد، تاکید کرد:همه دلسوزان نظام قبول دارند که ما یک انتخابات بسیار سالم و خوبی را برگزار کردیم.

وی با بیان این که اگر انتخابات سالم نبود و حضور مردم را نداشتیم با مشکل مواجه می شدیم، خطاب به فرمانداران استان تهران گفت: شما به عنوان نمایندگان دولت از برگزاری انتخابات دفاع کنید، مردم باید بدانند شما کار بزرگ و مهم کردید و کشور در برابر تهدیدات دشمن بیمه شد.

قائم مقام وزیر کشور از فرمانداران خواست، وعده ها و قول هایی که در مناظرات داده شد را پیگیری کنند و افزود: شما به عنوان نماینده دولت باید از آن قول و قرارها پشتیبانی کنید و در جهت رفع خواسته و نیاز های مردم بکوشید، از انتقادها در جهت مطلوب بهره ببریم و تمامی آنها را در جهت رشد و پیشرفت مرور کنید و ببینید که در طی چهار سال گذشته چه اشکالی بوده و سعی کنید آن اشکال دیگر نباشد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانداران وعده‌های مناظرات را در شهرستان‌ها پیگیری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..