تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت مراسم بدرقه زائران حج در فرودگاههای کشور صحت ندارد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: ممنوعیت مراسم بدرقه زائران حج در فرودگاههای کشور صحت ندارد و در خبرها به اشتباه منعکس شده است.

آنچه در سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت طی روزهای گذشته در فرودگاه امام (ره) مطرح شده این است که برای جلوگیری از تراکم جمعیت در فرودگاه امام خمینی تهران و کند کردن روند خروج زائران «فقط در استان تهران» این تصمیم گرفته شده است تا مراسم بدرقه در حسینیه‌ها و تکایا صورت بگیرد و سپس حجاج به‌وسیله اتوبوس به فرودگاه منتقل شوند تا با راحتی وسهولت بیشتری اعزام شوند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والسلمین سید علی قاضی عسکر؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هفته گذشته در دیدار با مقامات شرکت فرودگاهی ایران پیش از بازدید از پایانه‌های حجاج در فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: زائرانی که امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند، به هیچ وجه نباید بدرقه‌کننده داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شرایط فرودگاهها، اصلاً امکانی برای حضور بدرقه‌کنندگان وجود ندارد، برای همین با استانها هماهنگ شده که بدرقه پیش از اعزام به فرودگاه و در مساجد و تکایا انجام شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: طبق تمهیدات صورت گرفته، از شرکت فرودگاهها درخواست می‌شود، حداقل 48 ساعت پیش از اعزام بار زائران به فرودگاه منتقل و تدابیر لازم انجام شود، چرا که مقداری نگران شیطنت‌هایی هستیم که ممکن است ما بی‌اطلاع از آن باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت مراسم بدرقه زائران حج در فرودگاههای کشور صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..