تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهر تهران در زمان بحران مشکلات زیادی خواهد داشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران صبح امروز در آیین رونمایی از طرح‌های کلان مدیریت بحران برای تحقق ایمنی و تاب آوری تهران با بیان اینکه کشور ایران جزو 10 کشور بحران خیز دنیا است، گفت: با وجود بحران خیز بودن ایران می‌توان با رفتارها و مدیریت صحیح صدمات بحران‌های طبیعی تشدید و یا از نتایج این بحران‌ها کاست.

وی با تأکید بر این نکته که شهر تهران براساس برنامه شهرسازی مدون ساخته نشده است، گفت: در اطراف تهران برخی روستاها روز به‌روز بزرگتر و به مرور به تهران متصل شدند و از همین رو در مواقع بحران شهر تهران مشکلات بسیار زیادی خواهد داشت. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آرزو می‌کنیم که در تهران بحرانی ایجاد نشود، گفت: اگر در شهر تهران زلزله شدیدی رخ دهد دیگر اتوبان مناسبی برای کمک رسانی و یا ساختمانی برای مدیرت بحران باقی نمی‌ماند.

چمران تأکید کرد: باید همه در سطح محلی و شهری و همچنین در سطح ملی برای پیشگیری از بروز بحران در شهر تهران فعالیت کنیم.

وی با اشاره به استقلال  تشکیلاتی سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران گفت: باید این استقلال در شهرهای دیگر نیز برای مدیریت بحران ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جمعیت موجود در مناطق شهر تهران خاطرنشان کرد: برخی مناطق شهر تهران و از جمله منطقه 4 معادل برخی از استانهای کشور جمعیت دارند و سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران باید در سطح مناطق نیز به خوبی فعالیت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهر تهران در زمان بحران مشکلات زیادی خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..