تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای پدر شدن محسن تنابنده چیست؟ + عکس

پدر شدن محسن تنابنده

علیرضا خمسه در برنامه من و شما در برج آزادی در مورد پدر شدن محسن تنابنده حرف هایی زد که جنجالی شد.

ماجرای پدر شدن محسن تنابنده که جنجالی شد

روز جمعه علیرضا خمسه بازیگر سریال پایتخت مهمان برنامه من و شما در برج آزادی بود و در گفتگو با مجری برنامه درباره محسن تنابنده صحبت هایی کرد که حواشی زیادی دربر داشت.

علیرضا خمسه رازی را از محسن تنابنده فاش کرد و در این برنامه به پدر شدن محسن تنابنده اشاره کرد.

علیرضا خمسه در برنامه من و شما راز محسن تنابنده را فاش کرد

مجری برنامه من و شما در بخشی از گفتگو با علیرضا خمسه گفت :باید یک تبریک ویژه به محسن تنابنده نقی معمولی سریال پایتختبگوییم که قرار است پدر شوند و ما این خبر را از بابا پنجلی شنیده ایم که علیرضا خمسه گفت :قرار بود این خبر جایی فاش نشود که محسن باید من را ببخشد چون آلو در دهان من خیس نمیخورد.

بعد از این برنامه حواشی زیادی پیرامون این صحبت علیرضا خمسه رخ داد و خبر پدر شدن محسن تنابنده در فضای مجازی دست به دست شد و باعث شد علیرضا خمسه در یک گفتگو این خبر را تکذیب کند و بگوید که لحن ادای این جمله در برنامه من و شما صحیح نبوده است.

پدر شدن محسن تنابنده

علیرضا خمسه و محسن تنابنده در پایتخت

برج آزادی جمعه هر هفته میزبان برنامه من و شما است که در شبکه شما روی آنتن می رود. سیداحمد حجازی کارگردانی و هادی قندی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «من و شما» را بر عهده دارند. این برنامه از هنرمندان مختلف دعوت کرده و پیرامون مسائل اجتماعی، فرهنگی و شخصی با آنها به گفت و گو می پردازد.

درباره زندگی محسن تنابنده بیشتر بدانید

محسن تنابنده بازیگری که او را با نقش نقی معمولی در سریال پایتخت میشناسیم متولد سال 1354 و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. محسن تنابنده از سال 1390 نویسندگی و بازیگری سریال پایتخت را شروع کرد و تا سری چهارم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم به همکاری اش ادامه داده است.

این سریال در سه سری ایام نوروز از شبکه اول پخش شد و سری چهارم آن در ایام رمضان 94 از شبکه اول سیما روی آنتن رفت.

همچنین بخوانید : تمامی مطالب و حواشی مربوط به علیرضا خمسه

روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و اولین عکس از محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا توسط محسن تنابنده در تاریخ 23 بهمن ماه سال 94 در صفحه شخصی اش منتشر شد .

پدر شدن محسن تنابنده

عکس محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا

محسن تنابنده همسرش را از طریق روابط آشنایی به دور از حیطه کاری هنری انتخاب کرده است . همسر محسن تنابنده هیچگونه پیشینه بازیگری ندارد .

پدر شدن محسن تنابنده

محسن تنابنده در کنار همسرش روشنک گلپا

محسن تنابنده در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال 1386 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد.

محسن تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز دریافت کرد.

پدر شدن محسن تنابنده

عکس محسن تنابنده در پایتخت ماجرای پدر شدن محسن تنابنده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای پدر شدن محسن تنابنده چیست؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..