تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتنت جدید اپل به ایرپادهایی با قابلیت های ردیابی بیومتریک مربوط می شود

پتنت جدید اپل به ایرپادهایی با قابلیت های ردیابی بیومتریک مربوط می شود

شاید ایرپادهای اپل در ظاهر فقط یک جفت هدفون بیسیم باشند که کاربران آیفون را از مشکل نبود جک هدفون در محصولات جدید اپل نجات می دهد. اما آیا ممکن است اپل نقشه هایی در سر داشته باشد که عملکرد ایرپادها را از این فراتر ببرد؟ بر اساس پتنتی که به تازگی به دست آمده، پاسخ این پرسش مثبت است. با تک شات همراه باشید.


به گزارش Patently Apple، به تازگی پتنتی به دست آمده که به ایرپادهای اپل مربوط می شود و نشان می دهد که اپل قصد دارد قابلیت های ردیابی بیومتریک را به ایرپادهای خود اضافه کند. باید خاطر نشان کنیم که قابلیت های بیومتریک در هدفون ها ویژگی جدیدی نیست و سال گذشته Jabra از ایربادهای Elite Sport Wireless رونمایی کرد که از قابلیت کنترل ضربان قلب و اندازه گیری حداکثر اکسیژن مصرفی برخوردار بود.


بنابراین کاربران دیگر نیازی به دستگاهی مستقل مانند نوار کنترل ضربان قلب و سایر گجت ها نخواهند داشت و هدفون آنها می تواند تمامی این قابلیت ها را در اختیار آنها قرار دهد. البته، با در نظر گرفتن اینکه این ایده فعلا در حد یک پتنت است، نمی توان مطمئن بود که اپل به آن جامه عمل خواهد پوشاند یا خیر. در هر حال تحلیلگر نام آشنا، Gene Munster، پیشتر گفته بود که ایرپادهای اپل در نهایت به چیزی بسیار کاربردی تر از اپل واچ تبدیل خواهند شد.


با توجه به تمرکز اخیر اپل بر روی سیری و اینکه ماهیت بیسیم ایرپادها می تواند آنها را به همراهی بی نظیر برای سیری تبدیل کند، باید منتظر ماند و دید اپل چه برنامه ای برای این محصول خود دارد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتنت جدید اپل به ایرپادهایی با قابلیت های ردیابی بیومتریک مربوط می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..