تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکنون می توانید استوری های اینستاگرام را با عکس یا ویدیو پاسخ دهید

اکنون می توانید استوری های اینستاگرام را با عکس یا ویدیو پاسخ دهید

همان طور که می دانید، استوری های اینستاگرام، روشی است که از طریق آن شما می توانید عکس ها و ویدیوهایی از جالب ترین لحظات هرروزتان را در قالب اسلایدشو با دوستان و دنبال کنندگان خودتان به اشتراک بگذارید. این استوری ها می توانند به مدت 24 ساعت در اپلیکیشن اینستاگرام به نمایش در آیند و پس از آن به صورت خودکار پاک می شوند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده که امکانی تازه را به بخش استوری های این شبکه اجتماعی محبوب اضافه کرده است. از این پس کاربران اینستاگرام می توانند به هر استوری از دوستان و آشنایان خود، با یک عکس یا ویدیو پاسخ دهند. برای انجام این کار تنها کافیست تا در حین تماشای استوری، بر روی دکمه جدید دوربین ضربه بزنید و پاسختان را به صورت عکس یا ویدیو به ثبت رسانده و ارسال کنید.

استوریز

نکته جالب در خصوص این امکان، این است که شما می توانید از تمامی ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو موجود در استوری های اینستاگرام مانند استیکر، فیلتر چهره، نوشتن متن و غیره بهره مند شوید. حتی می توانید استیکری از استوری اصلی را در اختیار داشته باشید و آن را به اندازه دلخواه درآورده و در مکانی مناسب در استوری (پاسخ) خودتان قرار دهید. ضمناً این پاسخ در قسمت اینباکس اینستاگرام شما قابل مشاهده خواهد بود. علاوه بر این، هنگامی که شما از پاسخ ها اسکرین شات می گیرید یا آن ها را مشاهده می کنید، به دوستتان توسط اینستاگرام اطلاع داده می شود.

این قابلیت هم برای کاربران iOS و هم اندروید اپلیکیشن اینستاگرام (نسخه 10.28 و بالاتر) در دسترس قرار گرفته که شما می توانید آن را از طریق اپ استور اپل یا گوگل پلی استور گوشی اندرویدی خودتان دریافت کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکنون می توانید استوری های اینستاگرام را با عکس یا ویدیو پاسخ دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..