تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز اطمینان رئیس‌جمهور آمریکا برای سفر به انگلیس علی‌رغم جنجال‌ها

ابراز اطمینان رئیس‌جمهور آمریکا برای سفر به انگلیس علی‌رغم جنجال‌هابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که برای شرکت در نشست گروه ۲۰ به هامبورگ آلمان رفته است، روز شنبه قول داد به سرعت با انگلیس یک توافقنامه تجاری قوی امضا کند.

وی روز شنبه در دیدار با ترزا می در هامبورگ آلمان اعلام کرد توافقی تجاری به سرعت با انگلیس منعقد خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا خطاب به خبرنگاران گفت: «ما روی یک توافق تجاری که برای هر دو کشور بسیار مهم، بسیار گسترده و فوق العاده خواهد بود، کار می‌کنیم. من فکر می‌کنم که بسیار بسیار سریع به این توافق دست خواهیم یافت.»

لازم به ذکر است، مادامی که انگلیس اتحادیه اروپا را ترک نکرده است، هیچ توافق تجاری دو جانبه بین واشنگتن و لندن امکان پذیر نیست.

ترامپ  در دیدارش با ترزا می‌، نخست وزیر انگلیس، در دومین روز از اجلاس گروه ۲۰ در هامبورگ آلمان، اطمینان داد که به رغم جار و جنجال‌ها، به انگلیس سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

وعده ترامپ برای امضای یک توافق تجاری با انگلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز اطمینان رئیس‌جمهور آمریکا برای سفر به انگلیس علی‌رغم جنجال‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..