تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ پروژه بهزیستی در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس افتتاح می‎شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا شهمرادی رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس درباره برنامه‌های هفته مبارزه با موادمخدر در این شهرستان اظهار داشت: با حضور معاون پیشگیری مبارزه با مواد مخدر کشور، ۸ پروژه در شهرستان گنبدکاووس راه‎اندازی و افتتاح خواهد شد.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: برای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر در مناطق آسیب پذیر، ۲ پایگاه خدمات اجتماعی و ۲ پایگاه سلامت اجتماعی در محله اسلام‎آباد گنبدکاووس افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای پاکسازی این مناطق آلوده از سال گذشته تاکنون فعالیت‎‌های خوبی با همکاری دستگاه‎‌های اجرایی انجام شده و امیدواریم با افتتاح این پایگاه‎ها، بتوانیم در کاهش آسیب‎‌های اجتماعی این منطقه بیش از بیش تلاش کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس یادآورشد: همچنین کمپ بانوان در شرق استان با محوریت گنبدکاووس در این شهرستان افتتاح می‌شود تا بتوانیم بانوان معتاد را بهبود بخشیده و به عنوان راس یک خانواده به آغوش خانواده و فرزندانشان برگردانیم.

شهمرادی تاکید کرد: ۳ مرکز مشاوره روانی در زمینه آسیب‎‌های اجتماعی و مشکلات آنان نیز به صورت متمرکز افتتاح و راه‎اندازی می‎شود.

انتهای پیام/پ

گلستان دومین استان کشور در شیوع و مصرف مواد مخدر است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ پروژه بهزیستی در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس افتتاح می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..