تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه راویان دفاع مقدس در نقده برگزار شد

ساعت: 09:51 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1143881

همایش سه روزه راویان دفاع مقدس با حضور راویانی از شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی پس از سه روز در نقده به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،معاون هماهنگ کننده سپاه نقده در این مراسم که با حضور راویان دفاع مقدس در محل یادمان شهید بروجردی برگزار شد، با بیان تشابه های راویان دفاع مقدس با راویان حادثه بزرگ عاشورا، توجه به چهار اصل مهم شد و گفت: حادثه عاشورا و دفاع مقدس هر دو ماهیت استکبارستیزی، زنده نگهداشتن اسلام و حمایت از مستضعفان جهان را داشتند.

او افزود: دومین اصلی که راویان دفاع مقدس باید به آن توجه کنند، توجه ویژه به نقش امام سجاد (ع) و زنیت (س) در تبیین حادثه عظیم عاشوراست و راویان امروز دفاع مقدس همان رسالت و نقش تاریخی را دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده “تبیین تشابه ها و مشترکات حادثه عاشورا و دفاع مقدس و نقش امام خمینی(ره)” را سومین اصل مهم برا راویان دفاع مقدس دانست و اشاره به قهرمانان عاشورا و قهرمانان جنگ تحمیلی و تشریح سبک زندگی آنها برای نسل های جدید انقلاب چهارمین اصل مهم راویان دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه راویان دفاع مقدس در نقده برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..