تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعقیب و گریز خودروی یگان امداد و پژوی 405 یک کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت

ساعت: 09:55 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1143920

حادثه حوالی ساعت 22 پنجشنبه شب منجر به فوت یک تن و مجروحیت 2 تن دیگر از عابران پیاده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، ماجرای تعقیب و گریز خودروی یگان امداد و پژوی 405 در اسفراین از درگیری اراذل و اوباش در میدان لاله آغاز شد که به محض حضور خودروی پلیس، سواری پژوی  405 اقدام به گریز می کند که در همان میدان لاله یک راکب موتورسیکلت را به زیر می گیرد و به فرار خود ادامه می دهد.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به جزئیات حادثه برخورد خودروی پلیس با عابران پیاده در خیابان شاهد اسفراین و فوت 2 تن و مجروحیت 2 عابر پیاده دیگر، گفت: درگیری شماری از اراذل و اوباش در حاشیه میدان لاله مسبب حضور خودروی گشت یگان امداد پلیس می شود که بلافاصله بعد از حضور خودروی پلیس، سواری 405 سفید محل درگیری را با گریز ترک می کند که در همان ابتدا با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می کند و مایه حادثه آفرینی می شود و به فرار خود  ادامه می دهد.

سرهنگ «جاوید مهری» با اشاره به اینکه بعد از تداوم فرآیند تعقیب و گریز در خیابان های سپاه و شاهد، به دلیل پیچ زیاد و سرعت بالای خودروی پلیس، وارد پیاده رو می شود، تصریح کرد: متاسفانه خودروی پلیس 1 کشته و 2 مجروع بر جای می گذارد که قربانی حادثه در دم فوت می کند.

وی تصریح کرد: 2 مصدوم هم جهت تکمیل فرآیند درمان، راهی بیمارستان شدند.

وی با اشاره به شناسایی خودروی پژوی 405 سفید، اظهار داشت: خودروی پژوی 405 سفید شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری آن ادامه خواهد داشت.

رییس اداره حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسفراین هم با اشاره به جزئیات حادثه گفت: حال عمومی راننده موتورسیکلت در میدان لاله که در جریان برخورد با خودروی پژوی 405 مصدوم شده بود، رضایت بخش ارزیابی می شود.

«سید حبیب حسینی» افزود: برخورد خودروی پلیس با عابران پیاده در خیابان شاهد هم 1 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت که یک مصدوم حادثه کماکان در بخش مراقبت های ویژه است و دیگر مصدوم سانحه نیز جهت فرآیند تکمیل درمان ناشی از شکستگی ها به بیمارستان بجنورد اعزام شد.

به گزارش خبرنگار ما، این حادثه حوالی ساعت 22 پنجشنبه شب اتفاق افتاد که منجر به فوت یک تن و مجروحیت 2 تن دیگر از عابران پیاده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعقیب و گریز خودروی یگان امداد و پژوی 405 یک کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..