تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوقات فراغت فرصت مجددی برای تلاش و کوشش و زندگی بهتر است

ساعت: 09:55 منتشر شده در مورخ: 1396/04/17 شناسه خبر: 1143516

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه عنوان کرد:

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه با اشاره به برگزاری آیین افتتاح اوقات فراغت تابستان 96 گفت: اوقات فراغت فرصت مجددی برای تلاش و کوشش برای زندگی بهتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، ابراهیم عباسپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار ما به بیان اهمیت اوقات فراغت به عنوان یک ابزار در جهت انتقال ارزش ها و گسترش و ترویج فرهنگ امامت و ولایت پرداخت و گفت: در فرهنگ و اندیشه اسلامی، بیهودگی و معطلی مذموم واقع شده و اوقات فراغت فرصت مجددی برای تلاش و کوشش برای زندگی بهتر است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه با گرامیداشت تلاشهای دستگاههای اجرایی عضو ستاد غنی سازی اوقات فراغت در رابطه با برنامه ریزی و اجرای برنامه های اوقات فراغت، گفت : همه نهادهای همکار در زمینه اوقات فراغت با تمام قوا و با به کارگیری تمامی امکانات آموزشی،فرهنگی،هنری و ورزشی نوجوانان و جوانان کمر همت بسته و در خدمت خانواده ها و فرزندان شان هستند.

وی افزود: در فرهنگ و اندیشه اسلامی، بیهودگی و معطلی مذموم واقع شده و اوقات فراغت فرصت مجددی برای تلاش و کوشش برای زندگی بهتر است.

عباسپور با اشاره به اینکه اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی انسانها را تشکیل می دهد اظهار داشت : یکی از کارکردهای اوقات فراغت رفع خستگی و تأمین استراحت فرد است که با کمال میل به آنها علاقه نشان می دهد پس وظیفه ما مسئولین را سنگین تر می نماید برای غنی سازی اوقات فراغت امکانات و وسایل برگزاری را فراهم سازیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در آیین افتتاح اوقات فراغت سال 96 که روز 14 تیر در محل تالار اندیشه این اداره برگزار شد، بیش از 160 نفر از علاقمندان شرکت داشتند که در پایان این آیین به تماشای فیلم رئال انیمیشن مبارک نشستند./انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوقات فراغت فرصت مجددی برای تلاش و کوشش و زندگی بهتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..