تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه بلوری «بادیگارد» روانه بازار می‌شود

بادیگاردبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نسخه بلوری فيلم سينمايی «باديگارد» ساخته ابراهيم حاتمی‌كيا، در سومين دهه تير ماه در مراكز فروش محصولات ويژه فرهنگی نظير شهر‌كتاب‌ها و مراكز تخصصی عرضه محصولات سمعی و بصری توزيع خواهد شد.

از ويژگی‌های نسخه بلوری «باديگارد» كه با حجم ۵۰ گيگابايت، با كيفيتی فوق‌العاده و بی نظير در سينمای ايران آماده‌ عرضه می‌شود، وجود منوهای مختلف، زيرنويس‌های چندزبانه برای تمامی آيتم‌ها، كليپ‌های معرفی هر بخش و كيفيت تصويری بسيار بالا برای علاقمندان حرفه‌ای سينماست.

علت تأخير در عرضه اين نسخه كه ابتدا قرار بود پایيز سال گذشته روانه بازار شود، طراحی برنامه‌های ويژه و برای اولين‌بار تجربه شده در سينمای ايران در قالب بلوری است. به‌طور مثال بيننده می‌تواند در حين تماشای يک قسمت همزمان وارد منوهای ديگر شده و از ساير آيتم‌ها نيز استفاده نمايد.

كيفيت تصويری ارائه شده در اين فیلم بلوری هم برای فيلم اصلی و هم برای ساير بخش‌ها همچون پشت‌صحنه، مصاحبه‌های تخصصی، عكس‌ها، فيلم به روايت كارگردان و... فراتر از كيفيت تصويری نسخه‌های دی وی دی نمايش خانگی است و با كيفيت اصلی نسخه ديجيتال در پرده سالن‌های مدرن برابری می‌كند و از اين رو می تواند مجموعه‌ای ماندگار برای علاقه‌مندان به سينما باشد.

فيلم سينمايی «باديگارد» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج بوده و توسط مؤسسه سينما ۲۴ (هنر اول) عرضه و توزيع می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه بلوری «بادیگارد» روانه بازار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..