تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!

کد خبر: ۵۶۲۰۹۹

۴۲  بازدید

مسابقه سالانه "هات‌ داگ‌خوری" موسوم به «ناتان»(Nathan) در بروکلین آمریکا برگزار شد.

وبسایت فرادید: مسابقه خوردن هادت‌داگ «ناتان»(Nathan) که هر سال در شهر‌های مختلف آمریکا برگزار می‌شود امسال نیز در تاریخ ۴ جولای برگزار شد و قهرمان سال گذشته موفق شد از عنوان خود دفاع کند.

در این مسابقه که سالانه همزمان با جشن های سالروز استقلال امریکا برگزار می شود افراد شرکت‌کننده باید در 10 دقیقه تا جایی که می توانند هادت داگ بخورند. رکورد این مسابقه در حال حاضر در اختیار «جویی چستوت»(Joey Chestnut) است که توانست سال گذشته ۷۳ سوسیس هادت داگ را پشت‌سرهم بخورد.

چستوت گرچه امسل هم موفق شد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند اما یک هات داگ کمتر سال قبل خورد و نتوانست رکورد خود را بهبود دهد. او سال گذشته توانسته بود رکورد «مت استون»(Matt Stonie) را که ۷۰ ساندویچ هات‌داگ خورده بود بشکند.

خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!  خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوردن ۷۲ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..