تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکار بوفالو توسط اژدهای کومودو

شکار بوفالو توسط اژدها کومودوبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اژدهای کومودو یک گونهٔ بزرگ مارمولک است که در جزایر کومودو، رینکا، گیلی موتانگ، پادار و فلورس در کشور اندونزی یافت می‌شود. اژدهای کومودو می‌تواند تا ۳۰۰ متر دورتر را ببیند و حس بینایی آن نقش مهمی در شکار بازی می‌کند، اما چون شبکیه این جانور تنها حاوی یاخته‌های مخروطی است، این‌طور برآورده می‌شود که این جانور دید ضعیفی در تاریکی دارد. اژدهای کومودو می‌تواند به صورت رنگی ببیند، اما شناخت ضعیفی نسبت به اشیاء بی‌حرکت دارد.

طعمه‌ای بزرگ برای کومودو

تصاویر کمی از شکار کردن کومودو در دسترس کاربران قرار دارد. کومودو بیشتر حیوانات کوچکتر از خودش را شکار می‌کند اما وقتی حیوانی در میان گل‌ولای گرفتار می‌شود کومودو دیگر توجهی به جثه طعمه نمی‌کند.

در ویدئو زیر لحظه شکار بوفالو توسط چند اژدها کومودو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

حمله کومودو به بوفالوی گرفتار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکار بوفالو توسط اژدهای کومودو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..