تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف حساب کاربران به دلیل اختلال اینستاگرام

حذف حساب کاربران به دلیل اختلال اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از روز گذشته گزارش هایی منتشر شده است که حساب کاربری برخی کاربران اینستاگرام بدون دلیل حذف شده است .

در پی این موضوع نگرانی های شدیدی به ویژه برای کاربرانی که تعداد فالوئر ها و مطالب بسیار زیادی دارند به وجود آمده  و نارضایتی هایی را به وجود آورده است.

در همین راستا این شرکت با بررسی موضوع اعلام کرده است این مشکل به دلیل اختلال در اینستاگرام  است و آنها درصدد رفع این نقص هستند.

همچنین مسئولان اینستاگرام ابراز امیدواری کردند که هیچ مشکلی برای حساب های حذف شده پیش نخواهد آمد و حساب ها به صاحبان بازگردانده و فعال خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف حساب کاربران به دلیل اختلال اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..