تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش بلیت نمایش به واسطه حضور بازیگران مشهور، کلاهبرداری است

محمدحسین حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فروش بلیت نمایش با چهره سینمایی، کلاهبرداری استمحمدحسین حسینی کارگردان نمایش «ذهن برفکی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هدف از اجرای نمایش خود گفت: هدف اصلی من، رساندن حرف مردم به دولتمردان بود که تا جایی که می‌شود، از کنار دزدی‌ها، اختلاس‌ها به راحتی عبور نکنند ما قشر فقیر و زحمتکش کم نداریم که با نان خشک زندگی را می‌گذرانند.

وی پیرامون ملاک انتخاب بازیگران نمایش اظهار داشت: من بعضی از بازیگران را به دلیل شناخت قبلی انتخاب کردم ولی بقیه را فقط به آن‌ها اعتماد کردم و این یک اعتماد بین من و آن ها است که اگر خوب پیش برود، بعدا هم باز با هم کار خواهیم کرد.

حسینی در خصوص رضایت از سالن اجرای نمایش «تئاتر باران» تصریح کرد: ما بسیار راضی هستیم و تمامی عوامل با ما همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند.

کارگردان نمایش «ذهن برفکی» پیرامون تاثیر حضور چهره‌های معروف در فروش بلیت نمایش بیان کرد: اگر یک تئاتر با حضور چهره‌های معروف، موفق بشود و بسیار مورد استقبال قرار بگیرد، کلاهبرداری کرده است. بسیاری از اهالی تئاتر این روند را پیش نگرفته اند و تنها برای مردم اجرا می‌کنند ولی باید بگوییم که حضور چهره‌های سینمایی بی‌تأثیر هم نیست!

وی همچنین در خصوص روی آوردن کارگردانان تئاتر به متن‌های خارجی و بی‌مهری نسبت به متن‌های ایرانی خاطرنشان کرد: ما متنی را که به مرکز هنرهای نمایشی دادیم، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و با ما کمال همکاری را کردند و حتی نقاط ضعف و قوت آن را نیز ذکر کردند. ما برای مردمی اجرا می‌کنیم که متأسفانه بسیار کم کتاب می‌خوانند و سطح مطالعه آن‌ها بسیار پایین است به همین دلیل، باید متنی را انتخاب کنیم که در سطح فکری مخاطب باشد.

حسینی در پایان در خصوص علت تماشا نکردن نمایش توسط افراد زیر 18 سال گفت: نمایش به چند پرده تقسیم می‌شود و ما به علت صحنه‌های دلخراش و ناراحت کننده‌ای که در این کار داریم، به افراد زیر 18 سال یا خانم‌های باردار توصیه کرده‌ایم که به تماشای نمایش نیایند چرا که ممکن است برای آن‌ها هضم این صحنه‌ها کمی سخت باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش بلیت نمایش به واسطه حضور بازیگران مشهور، کلاهبرداری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..