تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال احتیاط‌آمیز انگلیس از توافق آمریکا و روسیه در سوریه

«مایکل فالون»، وزیر دفاع انگلیس گفت که از توافق آتش‌بس آمریکا و روسیه استقبال می‌کند اما مایل است که نتایج آن را در تحولات میدانی مشاهده کند. 

به گزارش رویترز، وی گفت: «تاریخچه اخیر جنگ داخلی سوریه آکنده از آتش‌بس است که البته خوب است.»

وی اضافه کرد: «اما هیچکدام از آنها در نهایت آتش‌بس از آب در نیامده‌اند و مدام توسط دولت سوریه یا اقدامات خود روسیه شکسته شده‌اند.»

فالون گفت: «بنابراین، ما از هر آتش‌بسی استقبال می‌کنیم، اما اجازه بدهید نتایج آن را ببینیم، نتایج آن را در عرصه میدانی ببینیم.»

روسیه و آمریکا روز جمعه اعلام کردند به توافق جدیدی برای برقراری آتش‌بس در جنوب غربی سوریه دست یافته‌اند.

با آنکه از جزئیات این توافق و نحوه اجرای آن خبری در دست نیست مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که آتش‌بس از ظهر یکشنبه به وقت دمشق آغاز خواهد شد.

یک مقام آمریکایی مدعی شده که اردن و اسرائیل که با سوریه مرز مشترک دارند نیز جزو این توافق هستند.

توافق آتش‌بس جدید با توافق مناطق کاهش تنش که قرار است بر اساس توافق روسیه، ترکیه و ایران ایجاد شوند، متفاوت است. آمریکا در ایجاد مناطق کاهش تنش دخالت ندارد و مذاکرات در هفته جاری در قزاقستان برای رسیدن به توافق بر سر این مناطق، ناکام ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال احتیاط‌آمیز انگلیس از توافق آمریکا و روسیه در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..