تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بائو: مالیات پولی که نگرفتم را بدهکارم

کد خبر: ۵۶۱۹۴۲

۶۰۷  بازدید

بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: به خاطر مالیات پولی که هرگز آن را نگرفتم ممنوع الخروج شدم و مرا از فرودگاه بازگرداندند.

خبرگزاری مهر: میثم بائو اظهار داشت: چند روز پیش همراه همسر و فرزندم عازم مسافرت خارج از کشور بودم که در فرودگاه متوجه شدم به خاطر بدهی مالیاتی ممنوع الخروج هستم و پیش خانواده‌ام شرمنده شدم.

وی در این رابطه گفت: متاسفانه مبلغی نزدیک به یک میلیارد از باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نساجی طلبکار هستم که نزدیک به ۱۰ سال از آن می گذرد و علیرغم این که حکم کمیته انضباطی و استیناف را دارم، اما هیچ ضمانت اجرایی برای دریافت آن ندارم و ۱۰۰ میلیون مالیات این پول هایی است که من آن را نگرفتم و به خاطر آن ممنوع الخروج شدم.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان داشت: الان باشگاه ها میلیارد، میلیارد پول رضایتنامه بازیکنان را می دهند اما حاضر نیستند مطالبات ما را بدهند. از آخرین سالی که در استقلال بودم و قهرمان شدیم بیش از سیصد میلیون طلبکار هستم. آن سال بعضی از بازیکنان نورچشمی با ارتباطی که با مدیران باشگاه داشتند بی سر و صدا پول های خود را می گرفتند اما بازیکنانی امثال من که فقط با مدیران سلام و علیک داشتیم و هیچ رفاقتی نداشتیم نمی‌توانستیم پول‌های خود را بگیریم. این طلب من از استقلال مربوط به ۹ سال پیش است.

بائو اضافه کرد: برای اعتراض به این موضوع به سازمان لیگ و فدراسیون رفتم و شکایت کردم. دست آخر آقای ساکت به من گفتند که خودت می دانی و ما بیشتر از این نمی توانیم کاری بکنیم. رییس کمیته انضباطی هم در پاسخ من گفت که ما فقط می‌توانیم رای بدهیم و این فدراسیون است که باید جلوی ثبت قرارداد و بازی تیم های بدهکار را بگیرد. آقای تاج هم که گفتند ما اگر بخواهیم جلوی تیم های بدهکار را بگیریم باید فوتبال را تعطیل کنیم. دست آخر هم به صحبت‌های من خندیدند.

بازیکن پیشین تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: متاسفانه هیچ ضمانت اجرایی برای دریافت مطالبات بازیکنان وجود ندارد و بازیکنان فوتبال باید مالیات پولی را پرداخت کنند که آن را نگرفته و نخواهند گرفت. الان من ۱۰۰ میلیون بدهی مالیاتی دارم و یک میلیارد از باشگاه هایی که برای آنها بازی کردم طلبکارم. اداره مالیات امروز مرا ممنوع الخروج کرده و لابد فردا هم اموالم را توقیف می کند. آنها اهرم فشار برای دریافت پولشان دارند اما متاسفانه ما فوتبالیست ها مظلوم هستیم و هیچ ابزاری برای دریافت مطالباتمان نداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بائو: مالیات پولی که نگرفتم را بدهکارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..