تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی معلمان غیردولتی از اول مهر بیمه می‌شوند

تمامی معلمان غیردولتی از اول مهر بیمه می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن مسعودی مدیرکل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در خصوص وضعیت بیمه معلمان غیردولتی اظهار کرد: قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی از اواخر سال گذشته دائمی شده و بر این اساس آموزش و پرورش موظف شده تا آیین نامه هایی برای برخی مواد این قانون تهیه کرده و به تصویب هیئت وزیران برساند.

وی ادامه داد : یکی از این آیین نامه های اجرایی به بحث بیمه  کارکنان مربوط است و در قانون با توجه به ماده ۲۵ ، کارکنان مدارس و مراکز غیردولتی حتما باید بیمه شده و از مزایای تامین اجتماعی استفاده کنند.

مدیرکل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه قریب به ۲۰۰هزار نفر در مدارس و مراکز غیردولتی فعالیت می کنندو تعداد افرادی که هنوز بیمه نشده اند، کم است، گفت: کارکنان تمام وقت و پاره وقت از نظر بیمه متفاوت بوده، گروهی که تمام وقت فعالیت می کنند تابع ضوابط وزارت کار و افراد پاره وقت متناسب با ساعت کاری و تعداد روزها  بیمه می شوند.

مسعودی تصریح کرد : در آیین نامه اجرایی شرایط به گونه ای مطرح شده که از اول مهر تمامی معلمان در مدارس و مراکز غیردولتی حتما توسط موسسان بیمه شوند.

وی عنوان کرد: بر اساس این شرایط معلمان تمام وقت بیمه کامل کامل و سایرین براساس ساعت کاری بیمه می‌شوند البته نه تنها معلمان بلکه تمامی کارکنان مدارس و مراکز غیردولتی باید از پوشش بیمه‌ای برخوردار باشند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی یادآور شد: یکی از دغدغه های که وزیرآموزش وپرورش به آن توجه داشته مساله بیمه در مدارس و مراکز غیردولتی بوده البته تاکنون هم اینطور نبوده که هیچ یک از افراد شاغل در این نهادها بیمه ها نباشند اما در قانون به صراحت این امر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام /

بحران کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش
فعالیت بیش از ۱۳ هزار مرکز آموزشی مجاز در کشور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی معلمان غیردولتی از اول مهر بیمه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..