تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استانداری مازندران مقام سوم مسابقات فوتسال مجموعه وزارت کشور را کسب کرد

استانداری مازندران مقام سوم مسابقات فوتسال مجموعه وزارت کشور را کسب کرد

استان‌ها > مازندران - یم فوتسال استانداری مازندران مقام سوم مسابقات فوتسال مجموعه وزارت کشور را کسب نمود .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ،تيم فوتسال استانداري مازندران در بازي رده بندي پس از مساوی 1 - 1 در وقت قانونی موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 1 تیم استانداری قزوین را شکست داده و به مقام سومی مسابقات فوتسال کارکنان وزارت کشور دست یابد
در مراسم اختتاميه اين مسابقات كه با حضور دكتر رحماني فضلي وزير كشور ، ربيع فلاح استاندار مازندران و جمعي از مديران ملي و استاني برگزار شد با اهدا مدال و كاپ از تيم فوتسال استانداري مازندران تقدير شد .
رضا عنايتي سرپرستي و هادي عزيزي مربيگري تيم فوتسال استانداري مازندران را بر عهده داشتند .
ياسر ابراهيمي ، محمد اكبري ، محمدرضا احمدي ، سعيد خورشيدي ، امير برزگر، علي سازگار ، حامد مطيعي ، جمال عبدالله پور ، صابر فلاح و سيد حمزه ساداتي بازيكنان تيم فوتسال استانداري مازندران در اين دوره از مسابقات بودند .
قابل ذكر است اولين دوره مسابقات فوتسال كاركنان وزارت كشور ، استانداري ها و سازمانهاي تابعه به مدت 6 روز در مجموعه تفريحي ، فرهنگي و ورزشي وزارت كشور در خزر آباد ساري با حضور 29 تيم برگزار شد كه در نهايت تيمهاي سازمان ثبت احوال كشور ، تيم استانداري تهران و تيم استانداري مازندران موفق شدند رتبه اول تا سوم اين دوره از مسابقات را كسب نمايند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استانداری مازندران مقام سوم مسابقات فوتسال مجموعه وزارت کشور را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..