تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این آب معدنی‌ها را در تابستان نخرید/ هورمون‌هایی که خانم‌ها با آنها درگیری دارند/تصاویر داوطلبان کم‌توان جسمی در کنکور سراسری/رازهای قبرستانی با اسکلت‌های عجیب

رمز و راز قبرستانی ۵ هزار ساله با اسکلت‌هایی عجیب در چین/ موثرترین اسموتی‌ها در کاهش غلظت خون/ دمنوشی خانگی برای درمان آفتاب سوختگی/ خرید آب معدنی‌های جلوی مغازه‌ها ممنوعبه گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

رمز و راز قبرستانی ۵ هزار ساله با اسکلت‌هایی عجیب در چین+تصاویر
باستان شناسان به تازگی در حفاری‌های خود یک قبرستان شگفت انگیز در چین کشف کرده اند که در آن اسکلت‌هایی با ظاهری عجیب وجود دارد.

با این اسموتی‌ها دستگاه رقیق کننده خون را به خانه ببرید!
مصرف اسموتی‌های معرفی شده در این بخش باعث رقیق و تصفیه کردن خون می‌شود.

چای سبز را فراموش نکنید
آفتاب سوختگی یکی از مشکلات شایع سلامتی در فصول گرم است به همین دلیل اگر در شرایط اورژانسی آفتاب سوختگی قرار گرفتید باید راهکار‌های درمانی را بدانید.

با این خوراکی‌ها هورمون‌های بدنتان را تنظیم کنید
هورمون‌ها نقش مهمی در فعل و انفعالات بدن و سلامتی و باروری آن ایفا می‌کنند و علاوه بر تغییرات جسمی در خلق و خوی زنان نیز موثر هستند.

آب معدنى هاى جلوى مغازه‌ها را نخرید
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: سلامت آب معدنى هاى در معرض نور آفتاب مورد تایید نیست.

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از هفته آینده
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی از یکشنبه ۱۸ تیر ماه آغاز می‌شود.

دارو‌هایی که احتمال مرگ را افزایش می‌دهند

دارو‌های رایج سوزش معده موسوم به «مهارکننده‌های پمپ پروتون» (PPI) احتمال مرگ را افزایش می‌دهند.

درج عنوان «پوست و زیبایی» در سرنسخه دلیل بر متخصص بودن پزشک نیست
عضو انجمن متخصصین پوست ایران گفت: هر پزشکی که عبارت پوست و زیبایی را سر در مطبش نوشته باشد، متخصص پوست نیست.

تعطیلی دانشکده‌های پرستاری با هوشمندی پرستاران منتفی شد
قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: عده‌ای می‌خواستند در فصل تابستان دانشکده‌های پرستاری را جمع کنند که این کار با هوشمندی پرستاران انجام نشد.

حضور داوطلبان کم‌توان جسمی در کنکور سراسری ۹۶+تصاویر

در میان شرکت کنندگان کنکور سراسری ۹۶ داوطلبان ناتوان جسمی نیز مشاهده می‌شدند که برای رقابت در این ماراتن نفس گیر سر جلسه امتحان حاضر شده بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این آب معدنی‌ها را در تابستان نخرید/ هورمون‌هایی که خانم‌ها با آنها درگیری دارند/تصاویر داوطلبان کم‌توان جسمی در کنکور سراسری/رازهای قبرستانی با اسکلت‌های عجیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..