تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۳۵۶ نفر در رابطه با مواد مخدر در میاندوآب از ابتدای امسال

ساعت: 16:01 منتشر شده در مورخ: 1396/04/16 شناسه خبر: 1143632

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در رابطه با مواد مخدر، از ابتدای امسال ۳۵۶ نفر در میاندوآب دستگیر شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه در میاندوآب با بیان اینکه نباید در رابطه با موضوع مواد مخدر بیخیال باشیم، اظهار کرد: استکبار جهانی می خواهد هویت ما را از بین ببرد و در این راستا سعی در گسترش اعتیاد جوانان به مواد مخدر دارد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه امروز متاسفانه در فضای مجازی نیز  تبلیغات کذایی برای سوق جوانان به سمت مواد مخدر انجام می گیرد، افزود: باید هوشیار بوده  و مراقب توطئه های دشمنان باشیم و خانواده های محترم باید در این زمینه مراقب فرزندان خود باشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

شیخ نژاد تصریح کرد: در رابطه با مواد مخدر، از ابتدای امسال ۳۵۶ نفر دستگیر شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: از ابتدای امسال، چهارمورد باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم، ۳۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف و نیز در مجموع  پنج هزار و ۳۱۷ عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۳۵۶ نفر در رابطه با مواد مخدر در میاندوآب از ابتدای امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..