تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیلی این نوع مسلمانی‌‌مان را در صورت بی‌توجهی به اطرافیان خواهیم خورد/اعتیاد آمار جرایم و طلاق را افزایش می دهد

ساعت: 16:01 منتشر شده در مورخ: 1396/04/16 شناسه خبر: 1143556

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌‌‌شرقی:

سردار نصرتی گفت: شیوع اعتیاد یک جامعه را درگیر بحران می‌کند و آمار جرایم و طلاق نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تبریز با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها 92 درصد جامعه از شیوع قرص‌های روانگردان و مواد مخدر در سطح کشور نگران هستند، ابراز کرد: این شیوع به‌مانند یک بحران و زلزله‌ی خاموش است و 170 کشور جهان درگیر آن هستند که افزایش جرایم و طلاق را درپی دارد.

وی ادامه داد: بیش از 50 درصد طلاق‌ها از مصرف مواد مخدر نشأت می‌گیرد و در سال‌های اخیر مسئولین در مبارزه با بحث مواد مخدر اقدامات خوبی را انجام داده‌اند که یکی از پیامدهای آن تبدیل آذربایجان‌شرقی به استان عاری از معتاد متجاهر بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به شرط عدم دریافت بودجه از دولت، مرکز ماده 16 را با حمایت‌های استانداری راه‌اندازی کردیم، خاطرنشان ساخت: برای معتادین پس از درمان و پاک شدن 12 گونه اشتغال در نظر گرفته‌ایم.

وی اذعان داشت: برخی از معتادین با محارم خود نیز ارتباط داشتند که برای آن‌ها مسایل اجتماعی را آموزش داده و به افرادی سالم تبدیل کردیم؛ خدا را شاکر هستیم که توانستیم اقدامات فرهنگی خوبی در این حوزه انجام دهیم.

این مقام مسئول از انجام اقدامات تاثیرگذار در راستای جلوگیری از ساخت مواد مخدرهای داخلی از جمله شیشه خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند و عده‌ای سودجو با استفاده از عناوین قرص‌های لاغری، افزایش نیروی جنسی و افزایش میزان یادگیری دانش‌آموز مواد مخدر به فروش می‌رسانند.

وی لزوم آموزش و آگاهی خانواده‌ها را ضروری دانست و تاکید داشت: عمدتا جوانان از طریق ترغیب دوستان‌شان روی به مصرف می‌آورند و خانواده‌ها نباید اجازه مسافرت تنهایی به کودکان‌شان را دهند، باید به نحوه پول خرج کردن فرزندان‌مان توجه کنیم و برای آن‌ها وقت اختصاص داده و اوقات فراغت‌شان را پر کنیم.

سردار نصرتی با بیان اینکه آحاد جامعه اعم از هنرمندان و دانشگاه‌ها و رسانه‌ها برای آگاه‌سازی عموم مردم باید پای کار بیایند، تصریح کرد: در این جامعه معتادی را داریم که برای رسیدن به یک هزار تومان ناموس خود را می‌فروشد، اگر نسبت به اطرافیان‌مان بی‌توجه باشیم کتک این نوع مسلمانی را خواهیم خورد.

وی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر سینما خانگی مبارزه با مواد مخدر راه‌اندازی شود و توضیح داد: درصدد ایجاد رشته‌های دانشگاهی در وزه مبارزه با مواد مخدر هستیم و امیدواریم مشکل بیکاری جوانان نیز حل شود تا آنان کمتر در معرض اعتیاد قرار گیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیلی این نوع مسلمانی‌‌مان را در صورت بی‌توجهی به اطرافیان خواهیم خورد/اعتیاد آمار جرایم و طلاق را افزایش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..