تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ کشته و مجروح در برخورد با شتر

۵ کشته و مجروح در برخورد با شتر

سرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: برابر اعلام شب گذشته مركز فوريت های پليسی 110 مبنی بر برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت با 2 نفرشتر درساعت ۱۲ بامداد در محور ایرانشهر حد فاصل روستای بالشتی 2 کشته و ۳ نفر مجروح شدند.


ستوده افزود: علت اين تصادف بی توجهی به جلو از دو دستگاه موتورسیکلت و همچنين مالك احشام به دليل رها كردن شتر در تاريكی شب بود كه هر كدام به ميزان 50 درصد مقصر تشخيص داده شدند.

وی از صاحبان شتر‌ها در خواست کرد نسبت به کنترل و جمع آوری احشام اقدام و از ورود آن‌ها به حریم جاده‌ها جلوگیری کنند.


ایرانشهر در ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ی

برخورد با شتر حادثه آفرید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ کشته و مجروح در برخورد با شتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..