تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی دبیر جشنواره فیلم کوتاه و عکس بیطار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حکم مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور آمده است: «جناب آقای ناصرعلی باکیده، با سلام و احترام، با توجه به شایستگی و تجارب جنابعالی در برگزاری جشنواره‌های سینمایی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر نخستین جشنواره تخصصی بیطار (فیلم و عکس) منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان دامپزشکی کشور و جامعه سینمایی در راه برگزاری هر چه بهتر جشنواره، بیش از پیش موفق باشید.

ناصر باکیده پیش از این در جشنواره‌های فیلم فجر، فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فیلم کوتاه حسنات، فیلم تسنیم، فیلم کوتاه تهران، فیلم صنعتی (دومین دوره) و ... مسئولیت‌هایی را بر عهده داشته است.

او همچنین مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و معاون اجرایی موسسه امور جشنواره‌ها بوده و نام او به عنوان موسس جشنواره ملی فیلم و عکس نماز و نیایش و موسس اتحادیه فیلمسازان کوتاه کشورهای اسلامی (با 28 کشور اسلامی) ثبت شده است.

باکیده تدریس رشته‌های فیلمسازی و عکاسی، عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری جشنواره‌های مختلف سینمایی، همکاری با دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی و کارگردانی بیش از 45 فیلم مستند، کوتاه و داستانی را در کارنامه دارد.

نخستین جشنواره تخصصی بیطار، پاییز امسال همزمان با روز ملی دامپزشکی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در تهران برگزار می‌شود.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی دبیر جشنواره فیلم کوتاه و عکس بیطار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..