تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راموس: زیدان چگونه در رئال موفق شد؟

کد خبر: ۵۶۱۷۲۴

۱۰۷  بازدید

راموس، کاپیتان رئال در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی به تمجید دوباره از زیدان پرداخت.

ورزش سه: راموس، کاپیتان رئال در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی به تمجید دوباره از زیدان پرداخت.

 رئال مادرید با هدایت زیدان فصل گذشته توانست فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شده و بسیاری از رکوردها را پشت سر بگذارد.

راموس: زیدان چگونه در رئال موفق شد؟

راموس ضمن ستایش از زیدان، به راز موفقیت او اشاره کرد و گفت:« زیدان رکورد تمام مربیان قبلی باشگاه را شکسته و به این رکوردشکنی ادامه خواهد داد.

رمز موفقیت او این است که توانست استعداد شگرفی که در دوران فوتبالش داشت را به بازیکنان منتقل کند. او رختکنی که رهبری آن ساده نیست را با خود همراه کرد. کار، تلاش، فروتنی و نزدیک بودن به بازیکنان، از دیگر رموز موفقیت زیدان هستند.»

اهداف شخصی:« فصل گذشته برای من بسیار خوب بود ولی هنوز سال های زیادی از فوتبالم در رئال باقیمانده و امیدوارم انگیزه و جاه طلبی هایم را برای سال های سال حفظ کنم. هدف، کسب جام های بیشتر است. از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و مشتاق برای شروع فصل جدید.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راموس: زیدان چگونه در رئال موفق شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..